HomeStiriBusiness & TehnologieVivint a trebuit să soluționeze o folosire neadecvată a sistemului de securitate al unui client

Vivint a trebuit să soluționeze o folosire neadecvată a sistemului de securitate al unui client

Un utilizator Vivint Home Security a precizat companiei că o altă persoană avea acces la sistemul propriu de securitate, iar compania a trebuit să remedieze problema.

O femeie care utiliza sistemul de securitate conectat la internet, Vivint Home Security, a descoperit că o persoană necunoscută avea acces la acesta. Vivint Home Security include o cameră video de interior și una de exterior și senzori care monitorizează dacă ușa de la casă și de la garaj sunt deschise, scrie boingboing.net.

Femeia spune că a fost informată de o persoană necunoscută că aceasta are acces complet la sistemul ei de securitate. Femeia a contactat Vivint pentru a rezolva problema, iar la început reprezentanții companiei au refuzat să creadă și i-au spus că trebuie să plătească mii de dolari pentru a-și anula contractul. Acum compania spune că a rezolvat problema și că își actualizează procedurile pentru ca acest incident să nu se mai repete.

Shelan Faith, din Canada, a primit o scrisoare de la o persoană necunoscută care îi spunea că are acces la sistemul ei de securitate. Scrisoarea nu a fost menită să o sperie ci să o avertizeze de existența acestei probleme. Pentru a dovedi că nu este o păcăleală, persoana care a scris scrisoarea a inclus detalii specifice despre activitatea femeii și capturi de ecran cu notificările primite, scrie cbc.ca.

Persoana care avea acces la sistemul femeii spune că întâi a încercat să conecteze compania. Vivint a recunoscut existența breșei și a spus că a fost cauzată de o eroare umană. Tehnicianul a instalat greșit sistemul folosit de Faith, introducând o adresă de e-mail greșită. Compania spune că nu a fost contactată în legătură cu această problemă până lunea trecută, când propietara a dat un telefon.

Share With: