HomeStiriBusiness & TehnologieCe tehnologii vor avea un impact mai mare în jumătatea acestui an în industria securității

Ce tehnologii vor avea un impact mai mare în jumătatea acestui an în industria securității

Profesioniști în domeniul securității au fost întrebați ce tehnologii vor avea un impact mai mare asupra industriei de securitate în cea de-a doua jumătate a lui 2018.

Tim Palmquist de la Milestone Systems, Daniel Gundry de la Vistacom, Stuart Tucker de la AMAG Technology, Jim Nannini de la Johnson Controls și alții au fost invitați să își spună părerea cu privire la tehnologiile ce vor avea un impact mai mare asupra industriei de securitate în cea de-a doua jumătate a lui 2018, conform sourcesecurity.com.

Printre trendurile din a doua jumătate a a acestui an, experții menționează într-o formă sau alta inteligența artificială, machine learning și integrarea de dispozitive inteligente. Fie că este vorba analiză video avansată, soluții inteligente de analiză a situațiilor, dispozitive conectate la rețea care duc la o automatizare și eficientizare a proceselor în domeniul securității, acestea sunt menționate frecvent de profesioniști.

Daniel Gundry de la Vistacom spune că nu doar domeniul securității va observa un progres al tehnologiilor de inteligență artificială și machine learning. Gundry dă ca exemplu centrele de comandă și control menite să asigure siguranța angajaților și vizitatorilor. Soluțiile inteligente implementate la nivelul acestora ajută la o conștientizare mai mare a situațiilor permițând o adoptare rapidă a unei soluții pe măsură ce apar amenințări la adresa securității.

Securitatea fizică implică mai multe nivele de sisteme independente precum sistemele TVCI, agenți de securitate, bariere de protecție, încuietori, produse de control acces și alte tehnici, scrie thehonestanalytics.com.

Un raport recent analizează piața de securitate fizică globală în funcție de mai multe segmente, în funcție de diferite regiuni la nivel global.
Industria de securitate fizică este foarte competitivă și fragmentată din cauza prezenței a câtorva competitori bine stabiliți care urmează diferite strategii de marketing pentru a-și extinde cota de piață. Furnizori concurează în funcție de preț, calitate, brand, diferențe între produse și portofoliu de produse.

Share With: