HomeStiriBusiness & TehnologieSecuritate biometrică nu se potrivește pentru toate situațiile

Securitate biometrică nu se potrivește pentru toate situațiile

Scanning of a fingerprint with new technologies

Biometria s-a extins foarte mult în ultimii ani, dar încă există restricții pentru o implementare la scară largă.

Biometria s-a extins rapid în aplicații pentru clienți precum cele pentru piețele financiare pentru autentificarea clienților în cadrul serviciilor de plată și pentru retragerea banilor din ATM pe piețele une există riscuri crescute de fraudă. Până în 2020 aproape toate dispozitivele inteligente inclusiv dispozitivele mobile, tabletele și cele de purtat vor avea activată o formă de securitate biometrică, scrie mobilepaymentstoday.com.

Chiar dacă toate acestea justifică adoptarea biometriei în industria bancară, este esențială înțelegerea obstacolelor care împiedică o adoptare mai largă. Multe tehnologii care vor folosi biometria au încă vulnerabilități de securitate.

Spre exemplu, aplicațiile de mobil continuă să reprezinte un risc de securitate imens datorită vulnerabilităților care ar putea exista în software. Aceste vulnerabilități ar putea fi folosite pentru a fura informații, controla dispozitivul utilizatorului, exploata resursele hardware sau schimba comportamentul dispozitivului sau al une aplicații.
Falsificarea informațiilor biometrice, folosind diferite metode, a atras atenția multor persoane, chiar și academicieni. Cu toate acestea, informația biometrică este transformată în informație digitală după ce este prelucrată, de aceea ar trebui să ne preocupe și modul în care este protejată această informație digitală. Dacă ar putea fi copiată, aceasta ar putea reprezenta o amenințare pentru persoana căreia îi aparține. Deși există o istorie îndelungată a securității logice pentru PIN-uri și informații ale cardurilor, nu este și cazul informațiilor biometrice deoarece, de multe ori, ar putea fi clonată pentru a fi utilizată, scrie atmmarketplace.com.

De acea securitate biometrică ar trebui folosită împreună cu un al doilea factor pentru o mai bună securitate.

În loc să se bazeze pe o soluție care se potrivește tuturor scenariilor, orice mecanism de securitate răspândi pe scară largă trebuie să încorporeze o abordare pe mai multe nivele a identificării – una care folosește biometrie psihologică și comportamentală – pentru a crea o experiență sigură și prietenoasă.

Biometria comportamentală creează un proces de autentificare mai de încredere care permite utilizatorilor și companiilor să se apere mai bine de riscul reprezentat de breșele de date.

Share With: