Unii utilizatori din SUA au raportat căYahoo Mail a afișat un mesaj solicitându-le să își dezactiveze ad-blocker-ul înainte de a putea accesa inbox-ul scrie smartnews.ro.
Yahoo a declarat căa testat “o noua experiență de produs” în SUA.
Membrii unui forum de ad-blocking au susținut căau reușit deja să eludeze restricțiile.
Ad-blocking-ul s-a dovedit a fi controversat și companiile de tehnologie au raspuns în diferite moduri.
În septembrie, Apple și-a actualizat sistemul de operare mobilă iOS pentru a permite instalarea ad-blocker-elor terțe – deși acestea nu elimină propriile reclame Apple din aplicațiile companiei.
Google a introdus un abonament contra costa al YouTube, care permite utilizatorilor să elimine reclamele de pe site-ul de video streaming în schimbul unei taxe lunare.
Susținătorii ad-blocking spun cădezactivarea reclamelor poate îmbunătăți durata de viață a bateriei smartphone-ului și poate reduce utilizarea de date mobile.
De asemenea, poate împiedica urmărirea utilizatorilor de către agenții de publicitate online și poate proteja dispozitivele de malware care ar putea fi servit daca o rețea de publicitate este compromisă.
În 2014, Yahoo a recunoscut căreclamele de pe pagina sa de start au fost infectate cu malware timp de patru zile.
Compania se bazează în prezent pe reclame pentru a caștiga bani din serviciul său Yahoo Mail, care este disponibil gratuit.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…