Yahoo impiedica utilizatorii de ad-blocker sa isi acceseze e-mail-ul
Yahoo a confirmat că împiedică anumiți utilizatori sa isi acceseze e-mail-ul dacă folosesc ad-blocking în browserul lor.
Unii utilizatori din SUA au raportat căYahoo Mail a afișat un mesaj solicitându-le să își dezactiveze ad-blocker-ul înainte de a putea accesa inbox-ul scrie smartnews.ro.
Yahoo a declarat căa testat “o noua experiență de produs” în SUA.
Membrii unui forum de ad-blocking au susținut căau reușit deja să eludeze restricțiile.
Ad-blocking-ul s-a dovedit a fi controversat și companiile de tehnologie au raspuns în diferite moduri.
În septembrie, Apple și-a actualizat sistemul de operare mobilă iOS pentru a permite instalarea ad-blocker-elor terțe – deși acestea nu elimină propriile reclame Apple din aplicațiile companiei.
Google a introdus un abonament contra costa al YouTube, care permite utilizatorilor să elimine reclamele de pe site-ul de video streaming în schimbul unei taxe lunare.
Susținătorii ad-blocking spun cădezactivarea reclamelor poate îmbunătăți durata de viață a bateriei smartphone-ului și poate reduce utilizarea de date mobile.
De asemenea, poate împiedica urmărirea utilizatorilor de către agenții de publicitate online și poate proteja dispozitivele de malware care ar putea fi servit daca o rețea de publicitate este compromisă.
În 2014, Yahoo a recunoscut căreclamele de pe pagina sa de start au fost infectate cu malware timp de patru zile.
Compania se bazează în prezent pe reclame pentru a caștiga bani din serviciul său Yahoo Mail, care este disponibil gratuit.