Twitter a declarat marți că o funcție de securitate ar fi afectat intimitatea utilizatorilor. Twitter a spus că a descoperit recent că adresele de e-mail și numerele de telefon menite să fie folosite pentru securitate ar fi fost folosite din greșeală în scopuri publicitare, scrie cnet.com.
Utilizatorii de Twitter își pot da numărul de telefon pentru autentificare în doi pași care se presupune că trebuie să facă mai dificilă munca hackerilor care vor să îți acceseze contul – chiar dacă îți fură numele de utilizator și parola, nu pot accesa contul decât dacă au și numărul de telefon.
Acea informație ar fi trebuit să fie folosită doar în scopul protecției contului, dar Twitter spune că numărul de telefon ar fi putut fi accesat și de companiile de publicitate pentru reclame cu grup țintă, prin intermediul unui sistem de publicitate al companiei.
„Tailored Audiences” și „Partner Audiences” permit celor care distribuie campanii publicitare să transmită o anumită reclamă unui client în funcție de lista sa de marketing. Spre exemplu, dacă îți dai numărul de telefon unui lanț de farmacii pentru reduceri, acesta poate să trimită reclame pe Twitter pe baza numărului de telefon.
Conform twitter, informațiile personale ale utilizatorilor nu au fost împărtășite cu partenerii săi, iar problema care a permis împărtășirea neintenționată a numerelor de telefon menite pentru funcția de securitate a fost remediată. De pe 17 septembrie, numerele de telefon și adresele de e-mail sunt colectate doar în scopuri de securitate, a declarat Twitter, citată de theverge.com.
Twitter a mai spus într-o postare că nu poate spune cu exactitate câte persoane au fost afectate de această problemă de securitate. „Ne pare foarte rău că s-a întâmplat asta și luăm măsuri pentru a ne asigura că nu vom mai facem aceeași greșeală din nou.”
Un purtător de cuvânt al Titter a declarat pentru Wired că compania nu dorește să comenteze despre ce problemă internă a dus la această greșeală. În septembrie 2018, Facebook a recunoscut că a folosit numerele de telefon ale clienților care erau cerute pentru autentificare în doi pași pentru campanii de marketing și personalizări, scrie wired.com.
Aceasta nu este prima greșeală de confidențialitate din partea Twitter. În mai 2018, spre exemplu, compania anunța că a stocat din greșeală parolele unor utilizatori fără criptare într-un sistem intern. Incidentul nu a dus la o breșă majoră de informații, dar a fost o greșeală majoră în administrarea unor informații importante ale utilizatorilor.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…