ORACLE CX CLOUD extinde CX suite
Noile inovaţii în cadrul Oracle CX Cloud extind cel mai complet, performant şi sigur CX Suite din industrie.
Lansarea de noi soluţii specifice industriei, alături de o gamă de îmbunătăţiri, consolidează angajamentul şi inovaţia Oracle în cadrul Oracle Customer Experience Cloud (Oracle CX Cloud), construit pe cea mai completă, performantă şi sigură suită de aplicaţii CX din industrie. Companiile se pot muta simultan cu întreaga varietate de instrumente de marketing, de vânzări, de service, pentru comerţ şi sociale, cu scopul de a oferi experienţe excepţionale şi de a crea brand advocates scrie agora.ro.
„Odată cu o creştere a surselor şi volumului de date ale clientului de-a lungul canalelor de livrare şi liniilor de business, Oracle a dat dovadă de agilitate şi precizie impresionante în ţinerea pasului cu industria şi cererile venite din partea diverselor business-uri”, spune Sam Stuckal, Senior Executive Advisor CEB TowerGroup. „CX nu este doar o aplicaţie Cloud, ci, prin componentele sale de service şi de vânzări integrate, asigură o soluţie unitară, care poate fi uşor dezvoltată de către furnizori şi parteneri.”
Parte a Oracle Applications Cloud, Oracle CX Cloud le oferă companiilor posibilitatea să îşi îmbunătăţească experienţele, să îşi sporească loialitatea, să îşi diferenţieze brandurile şi să asigure rezultate măsurabile pe toate canalele, conexiunile şi interacţiunile. Soluţia end-to-end include Oracle Commerce, Oracle Configure, Price şi Quote Cloud (Oracle CPQ Cloud), Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud, Oracle Service Cloud şi Oracle Social Cloud.
Noile soluţii specifice industriei pentru servicii financiare, de comunicare, pentru produse de larg consum, high tech, producţie industrială şi auto ajută clienţii şi partenerii Oracle să accelereze implementarea, să crească procesul de adoptare a utilizatorilor, să micşoreze costurile şi să accelereze timpul de implementare.
Oracle CX Cloud pentru Servicii Financiare Asigură o privire de 360 de grade asupra clientului şi informaţiilor financiare, permiţând instituţiilor financiare să îmbunătăţească experienţa cu clientul, nivelul de retenţie şi să asigure oportunităţi de venituri up-sell / cross-sell.
Oracle CX Cloud pentru comunicare Procesele de vânzare ghidate şi asistate cu analitycs de facturare şi utilizare şi tranziţia unitară pentru configurarea, evaluarea şi replicarea activităţilor permit providerilor de client service să personalizeze interaţiunea cu clienţii şi să transforme experienţele digitale de-a lungul canalelor.
Oracle CX Cloud pentru High Tech, producţia industrială şi auto Soluţiile pre-realizate ajută organizaţiile industriale să accelereze inovaţia, să îmbunătăţească procesul de achiziţie şi de retenţie şi să micşoreze costurile operaţionale.
Oracle CX Cloud pentru bunurile de larg consum Promovează colaborarea cu clientul şi planificarea pe categorii, îmbunătăţeşte targetarea şi realizarea iniţiativelor de vânzări cu amănuntul, permite companiilor să înţeleagă şi să interacţioneze pe căi noi şi unice cu consumatorul digital de astăzi.