O nouă companie lansează autentificarea cognitivă pentru securitatea identității
Acceptto se lansează pe piață cu o tehnologie care ajută la autentificarea identității utilizatorului, destinată securității fizice și cibernetice.
Acceptto este un startup din domeniul securității cibernetice, din SUA, care și-a lansat oficial primul produs pe 27 noiembrie 2018. Compania are o nouă abordare pentru a reduce fraudele de identitatea cu ajutorul unei platforme de autentificare cognitive, scrie eweek.com.
Platforma celor de la Acceptto are la bază motorul eGuardian care activează capacitățile de autentificare cognitivă. Acceptto vrea să construiască o identitate constantă rezistentă pentru utilizatori, fără a se baza pe nume de utilizatori și parole sau pe simple token-uri de autentificare în doi pași.
Shahrokh Shahidzadeh, CEO al Acceptto spune că „autentificarea cognitivă este o abordare care învață singură, folosind machine learning pentru a învăța despre indivizi și obiceiurile și tranzacțiile lor, apoi detectează anomaliile și anormalitățile.” Shahidzadeh a început să lucreze la Acceptto în iunie 2016, după ce a lucrat timp de 22 de ani pentru Intel.
Folosind o combinație de inteligență artificială, machine learning, sisteme avansate și modelare a comportamentului, Acceptto oferă o tehnologie care reduce fraudele de acces și asumarea identității, reducând implicarea utilizatorilor legitimi, destinată companiilor și consumatorilor, scrie sys-con.com.
În plus, compania a anunțat prima serie de investiții externe la care Aetna Ventures, Millennium Technology Value Partners și Celeres Capital au investit cel mai mult.
În trecut, parolele erau singura metodă de autentificare și de atunci s-a dovedit că sunt cea mai slabă formă de protecție a identității. Formele de autentificare în mai mulți pași necesită un foarte mare aport din partea utilizatorului. Cu toate acestea, nici aceste metode de autentificare nu s-au dovedit a fi sută la sută eficiente.
Acceptto are sediul în Portland, SUA. Compania are birouri și în Lisabona, Portugalia și Vancouver, Canada, având clienți din domenii precum sănătate, educație și servicii financiare.