Compania monitorizează peste 2 milioane de endpoint-uri pentru activitate suspectă. Potrivit acesteia, nu există doar mai mult malvertising pe site-uri de profil înalt, ci și majoritatea malware-ului este nou pentru soluțiile antivirus, scrie CSO Online.
Invincea a explicat că infractorii cumpără locurile de publicitate, însă, cel mai probabil, le plătesc cu carduri furate. Ulterior, aceștia folosesc exploit-uri zero-day Adobe pentru a instala botneți, ransomware și malware Trojan.
,,Am descoperit situații în care infecția inițială livrează malware clickfraud, iar apoi va cripta hard disk-ul”, a explicat un reprezentant al companiei. Motivul acestei practici este faptul că site-urile au atacat metodele de clickfraud și blochează dispozitivele care propagă acest malware. Astfel, mașinăriile nu mai sunt utile, iar infractorii cibernetici trec la alte metode.
Actualizarea software-urilor și evitarea site-urilor suspecte nu reprezintă strategii eficiente pentru evitarea acestor probleme. Invincea a explicat că malvertising-ul afectează site-uri populare, însă folosesc și exploit-uri zero-day. Deși Adobe a lansat patch-uri pentru lacunele de securitate, infractorii deja au descoperit alte vulnerabilități pe care le-au folosit.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…