Administratorii care folosesc aceste soluții au acum un mai mare control asupra datelor stocate pe platforma Google. Rapoartele spun că actualizările includ posibilitatea pentru administratori de a cere utilizatorilor să folosească chei de securitate pentru a accesa informațiile de pe aplicații, putând controla și și cine obține indiciile de securitate prin intermediul serviciului Security Key. Aceasta, conform Google, ajută la protejarea angajaților de atacurile de phishing, una dintre cele mai comune amenințări pentru afaceri, scrie pymnts.com.
Anul trecut în septembrie, Google și-a redenumit aplicațiile Apps for Work ca G Suite. Săptămâna trecută, Google a anunțat că G Suite are mai mult de trei milioane de business-uri care plătesc, scrie zdnet.com.
Google își extinde prevenirea pierderii datelor și pentru Google Drive, după lansarea sa pentru Gmail în 2015.
Pentru o supraveghere mai atentă a comportamentului angajaților, administratorii G Suite pot analiza log-urile Gmail cu BigQuery. Integrarea preconfigurată permite administratorilor să construiască dashboard-uri personalizate.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…