Recent, Google a redus numărul mesajelor spam care pătrundeau în mail-urile utilizatorilor la o fracțiune a unui procent, însă, în cadrul procesului, filtrul confunda mesaje precum facturi cu cele spam. Aceasta reprezintă o problemă mare pentru cei care trimit astfel de email-uri, iar Google a creat un set de instrumente pentru a da de înțeles acestora ce se întâmplă cu mesajele lor, scrie CSO Online.
Postmaster Tools este creat pentru administratori și oferă informații despre erorile de livrare, rapoarte de spam și reputație. De asemenea, Google încearcă să personalizeze filtrul de spam în funcție de clienți. Deși mulți oameni pot clasifica mesaje prin etichetarea acestora ca spam, ceea ce reprezintă acest concept pentru o persoană poate reprezenta o metodă de comunicare dorită de alta.
,,În timp ce vecinul tău adoră newsletter-uri săptămânale, tu s-ar putea să le urăști. Cu avantajele capacității de învățare a mașinilor, filtrul de spam poate reflecta aceste preferințe individuale”, a explicat Sri Harsha Somanchi, reprezentant Google.
Filtrul de spam folosește și o rețea neurală artificială, care reprezintă o platformă distribuită de computing care utilizează algoritmi de învățare, despre care Somanchi spune că poate sorta și spam-urile care se infliltrează pe lângă mesajele dorite. Platforma poate să își dea seama și de mesaje false care imită pe cele trimise de un emitent legitim.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…