”Don’t be evil” (Nu fi malefic) este un slogan pe care cei de la Google se pare că l-au uitat deja. În urmă cu ceva timp, s-a aflat că Google a șantajat companii pentru a se folosi de conținutul lor. Din câte se pare, Google a reprodus clasamentele de pe Amazon și a copiat review-urile acestora. Alte companii afectate au fost Yelp și TripAdvisor. Când toate acestea s-au plâns în legătură cu aceste întâmplări, Google le-a amenințat cu eliminarea completă din rezultatele afișate de motorul său de căutare, scrie Playtech.ro
Acum, gigantul din Mountain View este din nou în vizorul celor interesați de confidențialitatea datelor. Conform site-ului The Independent, browser-ul Chromium, codul sursă pe care se bazează nu doar Chrome, ci și alte browsere, instala unelte care îi permiteau să asculte tot ceea ce se întâmpla într-o încăpere. Totul se rezuma, de fapt, la un cod descărcat de browser pentru a ajuta la recunoașterea expresiei ”OK Google”, atunci când cineva vrea să efectueze o căutare.
Deși unii menționează că linia de cod permitea înregistrarea conversațiilor, Google nu este de acord. Compania americană susține că aceasta a fost doar descărcată fără acordul clienților, însă nu a fost activată. ”Pur și simplu le dăm utilizatorilor posibilitatea de a efectua căutări cu ajutorul expresiei ”OK Google”, în timp ce se află pe pagina principală și doar dacă optează pentru aceasta” a declarat un oficial Google.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…