Evenimentul dovedeşte că societatea nu au avut un contingency plan sau, altfel spus, nu a prevăzut o astfel de situaţie şi măsuri backup. Astfel de probleme au efecte majore asupra reputaţiei şi, prin urmare, instituţiile de o asemenea anvergură (şi nu numai) trebuie să aibă în vedere asigurarea unor măsuri de backup, prin planuri bine puse la punct de securitate.
“Avem două servere, dintre care unul nu funcţiona pentru că avea ventilatorul defect. Al doilea s-a stricat la ora 12.00 şi, din acel moment, agenţiile Loto nu au mai putut vinde bilete pentru extragerile de duminică”, a spus Sorin Constantinescu, consilier de imagine al directorului general al Loteriei Române, citat de Mediafax.
Constantinescu a precizat că de tot ceea ce ţine de servere şi de mentenanţa acestora se ocupă grupul grecesc Intralot şi că reprezentanţii Loteriei Române nu au acces la acestea. “Reprezentanţii firmei de mentenanţă au venit la 14.30 şi în jurul orei 17.00 a început să funcţioneze unul dintre servere. Din acel moment, oamenii au putut cumpăra din nou bilete”, a mai spus el.
Potrivit lui Constantinescu, în cele cinci ore de inactivitate, Loteria Română a înregistrat “pierderi însemnate”, dat fiind faptul că sâmbăta este ziua când vin să cumpere bilete cei mai mulţi jucători.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…