HomeStiriSecuritate ITBreșele de securitate ale dispozitivelor IoT pun în mare pericol companiile mici
bresele-de-securitate-ale-dispozitivelor-iot-pun-in-mare-pericol-companiile-mici

Breșele de securitate ale dispozitivelor IoT pun în mare pericol companiile mici

bresele-de-securitate-ale-dispozitivelor-iot-pun-in-mare-pericol-companiile-miciConform unei cercetări, breșele de securitate care afectează dispozitivele IoT provoacă costuri mai mari, supunând companiile mici unor riscuri mari.

O cercetarea realizată de Altman Vilandrie a descoperit că aproape jumătate dintre rețelele IoT ale organizațiilor (48%) au fost deturnate de hackeri cel puțin o dată. În total, costul breșelor dispozitivelor IoT a reprezentat 13,4% din venitul anual total al companiilor mici (companii cu venituri anual mai mici de 5 milioane de dolari), scrie telecompetitor.com.

Deși nespecificate, pierderile legate de breșele de securitate la companiile cele mai mari au ajuns la zeci de mii de dolari. Aproape jumătate dintre companiile cu venituri de peste 2 miliarde de dolari au estimat o pierdere de mai mult de 20 de milioane de dolari doar de pe urma unei breșe de securitate a rețelei IoT.

Companiile care au investit în securitatea IoT au simțit diferența. Companiile care nu au suferit o breșă de securitate a rețelei IoT au investit cu 65% mai mult în securitatea IoT decât companiile care au suferit o breșă.

„Aproape jumătate dintre companiile din SUA care folosesc o rețea IoT au fost victime ale unor breșe de securitate recente. Pentru cercetare, Altman Vilandrie a constactat aproape 400 de factori de decizie din domeniul IT din 19 industrii care au achiziționat soluții de securitate IoT, scrie internetofbusiness.com.

„Atacurile asupra IoT expun companiile la pierderi de date și servicii și poate face ca dispozitivele conectate să fie un pericol pentru clienți, angajați și publicul larg. Potențialele vulnerabilități vor continua să crească pentru firmele de toate mărimile pe măsură ce mai multe dispozitive devin dependente de internet”, spun cei de la Altman Vilandrie.

Factorii de decizie din companii au confirmat că orice investiție în produse se bazează pe reputația furnizorului și calitatea produsului, nu pe costul investiției.

 

 

 

Share With: