Dixons Carphone anunţă că a fost victima unui atac cibernetic care a început încă din luna iulie a anului trecut. A avut loc „o încercare de a compromite” 5,8 milioane de carduri de credit şi de debit, însă doar datele de pe 105.000 de carduri ce nu aveau protecţie specială, au fost afectate, transmite compania, conform Mediafax.
Hackerii au încercat să obţină acces la unul dintre sistemele de procesare ale magazinelor Currys PC World şi Dixons Travel.
Un purtător de cuvânt al Centrului Naţional pentru Securitate Cibernetică a anunţat că „lucrează împreună cu Dixons Carphone şi alte agenţii pentru a înţelege cum a afectat acest atac oamenii din Marea Britanie şi pentru a oferi consultanţă”.
Dixons Carphone a precizat că nu au existat dovezi care să arate că oricare dintre carduri ar fi fost folosite fraudulos după producerea breșei, precizează bbc.com.
Incidentul este unul foarte serios deoarece informațiile cardurilor bancare au fost compromise, nu doar cele persoanale precum numele și adresele de e-mail. Vestea bună este că nu au existat dovezi de fraudă pentru nici unele dintre cardurile înregistrate.
Cu toate acestea, compania nu a precizat de ce abia acum a publicat informațiile despre breșă și dacă aceasta are legătură cu o altă breșă de securitate din 2015.
De asemenea, compania are noroc că incidentul a avut loc înainte ca regulile GDPR să intre în vigoare, altfel ar fi avut de plătit amenzi mai mari.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…