[simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip]
Categories: Securitate Fizica

Furturi de componente feroviare provoaca intarzieri la trenurile Bucuresti-Constanta

Furturi de componente feroviare. Trenurile care circulă pe magistrala Bucureşti-Constanţa şi retur ajung la destinaţie cu întârzieri cuprinse între 10 şi 20 de minute.

Persoane necunoscute au sustras mai multe componente de cale ferată din infrastructura feroviară aferentă staţiilor Nicolae Bălcescu, Medgidia şi intervalului de staţii Dor Mărunt – Dragoş Vodă, informează, miercuri, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA.

Potrivit sursei citate, traficul feroviar pe relaţia Dor Mărunt – Dragoş Vodă se desfăşoară în continuare la cale liberă, cu verificarea pe teren a poziţiei aparatelor de cale pe toate secţiunile afectate, pe firul II de circulaţie, trenurile înregistrând întârzieri la destinaţie cuprinse între 10 şi 20 de minute.

În ultimele 24 de ore, persoane necunoscute au sustras material mărunt de cale, electromotoare de acţionare a macazului şi 150 de relee din dulapurile instalaţiei de dirijare a circulaţiei trenurilor între staţiile Dor Mărunt şi Dragoş Vodă, acţiuni infracţionale care au produs defecţiuni la instalaţia de dirijare a traficului şi, implicit, întârzieri în graficul de circulaţie a trenurilor.

Din cauza acestor furturi, marţi, 11 trenuri de călători au acumulat întârzieri totale de 261 minute la sosire în staţiile de destinaţie.

CFR SA a depus eforturi susţinute în ultimele luni pentru remedierea defecţiunilor cauzate de sustragerile de componente din infrastructura feroviară, prin lucrări de reparaţii şi înlocuire a materialelor sustrase, măsuri care au avut un impact pozitiv în circulaţia feroviară pe magistrala Bucureşti – Constanţa, trenurile ajungând la destinaţie conform graficului.

CFR SA reaminteşte că achiziţionarea materialelor feroase şi neferoase utilizate în activitatea feroviară este interzisă şi constituie contravenţie sancţionată cu amendă de la 20.000 lei la 40.000 lei, potrivit OUG 31/2011, iar cei care vor săvârşi această contravenţie vor achita, pe lângă amenda contravenţională, şi un tarif cu titlu de tarif de despăgubire, în cuantum egal cu valoarea elementelor feroviare în cauză, şi a manoperei aferente.

Share
Publicat de
admin2

Stiri Recente

Conferința de Analiză de Risc – Ediția a V a

Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…

March 5, 2020

The Power of Video 2020

Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…

March 5, 2020

Reținuți pentru complicitate la furt și tâlhărie

La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…

December 20, 2019

De ce să nu folosești rețelele WiFi publice gratuite și ce riști dacă o faci

Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…

December 20, 2019

Atacuri de phishing şi malware, apărute în contextul celui mai nou film din seria ”Star Wars”

Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…

December 20, 2019

Cercetați de polițiști pentru furturi din genți și buzunare

Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…

December 20, 2019