[simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip]
Categories: Securitate Fizica

ANCOM cauta servicii de paza pentru sediul din Constanta

Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) caută servicii de pază pentru sediul Oficiului Judeţean Constanţa.

 

În acest sens, organizează vineri, 28 martie, o licitaţie. În cadrul serviciilor de pază:

1. Prestatorul se obligă să întocmească pentru fiecare locaţie unde prestează servicii de pază, împreună cu beneficiarul, planul de pază conform Legii 333/2003, privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei persoanelor şi să întreprindă măsurile necesare în vederea avizării acestuia de către Poliţie.

Planul de Pază va fi depus de prestatorul de servicii la Inspectoratul de Poliţie în vederea avizării acestuia. Orice modificare în Planul de Pază ce va fi constituit ca anexă la contract, va fi aplicabilă numai după avizarea prealabilă de către Politie.

2. Prestatorul se obligă să angajeze în vederea îndeplinirii prevederilor contractuale numai persoane care vor corespunde din punct de moral, fizic şi profesional cerinţelor legislaţiei în vigoare, pentru care îşi va asuma răspunderea. Personalul care efectuează serviciul de pază va deţine în mod obligatoriu atestat eliberat de MAI- IGP pentru exercitarea profesiei de agent de pază şi ordine;

3. Prestatorul este obligat să instruiască personalul de pază cu privire la îndatoririle ce-i revin, fiind direct răspunzător pentru paza şi integritatea obiectivului şi a bunurilor.

4. Prestatorul este obligat să asigure prestarea serviciilor de pază, protecţie şi control acces în obiectiv în conformitate cu reglementările legale şi cu dispoziţiile interne, cu un post de pază după urmatorul program: în intervalul orar 17:00 – 09:00/ de Luni până Vineri şi 24 /24, Sâmbătă, Duminică şi toate sărbătorile legale; Plata serviciilor prestate se va efectua pe baza unei Foi de Pontaj, care va evidenţia numarul de ore din luna respectivă;

5. Prestatorul se obligă să ia toate măsurile ce decurg din consemnul postului încredinţat pentru prevenirea producerii de incendii, explozii, furturi, tâlhării, acte de tulburare a ordinii publice, distrugeri sau degradări de bunuri şi alte asemenea fapte, realizând supravegherea permanentă a zonei de care răspunde ;

6. În caz de incendiu, prestatorul are obligaţia să ia măsuri urgente de stingere şi de salvare a persoanelor, a bunurilor şi valorilor, să anunţe imediat pompierii şi beneficiarul ;

7. Prestatorul are obligaţia să sesizeze organele de poliţie în legătură cu orice fapte de natură a prejudicia avutul beneficiarului iar, la cerere, să le dea concursul pentru îndeplinirea misiunilor acestora;

8. Prestatorul se obligă să asigure legătura operativă între agenţi, dotarea cu staţie radio emisie-recepţie,

telefoane mobile, etc ;

9. Prestatorul se obligă să asigure dotarea cu uniforme adaptate anotimpului şi amplasării precum şi cu echipament defensiv adecvat, ecuson de identitate cu numele şi prenumele salariatului, denumirea societăţii la care este angajat şi însemne distinctive, potrivit legii;

10. Uniforma şi însemnele se vor stabili de către prestator. Se interzice folosirea de cagule sau măşti pentru protecţia feţei, cât şi utilizarea de cătuşe metalice;

11. Prestatorul se obligă să păstreze strict confidenţial orice date şi/sau informaţii furnizate de instituţia

beneficiară;

12. Prestatorul va avea obligaţia să deţină la încheierea contractului poliţă de asigurare pentru servicii de pază, încheiată cu o societate de asigurare, valabilă pe toată perioada derulării contractului;

13. Prestatorul se obligă să anunţe imediat beneficiarul în cazul apariţiei unor evenimente deosebite;

14. Prestatorul are obligaţia de a lua măsurile corespunzătoare în vederea prevenirii riscurilor profesionale, protecţia sănătăţii şi securităţii personalului propriu, informării şi instruirii acestuia în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, eliminării factorilor de risc şi accidente, în conf. cu dispoziţiile legii 319/2006;

15. Prestatorul va deţine Licenţă de funcţionare emisă de IGPR pentru serviciul de pază;

16. Prestatorul are obligaţia să respecte prevederile Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor,

valorilor şi protecţia persoanelor, cu modificările şi completările ulterioare şi HG 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţiei persoanelor.

Acest contract se va încheia pe o perioadă de o lună, respectiv de la data de 01.04.2014 ora 17.00 până la data de 01.05.2014 ora 09.00, cu posibilitatea prelungirii prin acordul de voinţă al părţilor, prin acte adiţionale până la 31.12.2014, în funcţie de necesităţi şi fondurile alocate de la buget.

Share
Publicat de
admin2

Stiri Recente

Conferința de Analiză de Risc – Ediția a V a

Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…

March 5, 2020

The Power of Video 2020

Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…

March 5, 2020

Reținuți pentru complicitate la furt și tâlhărie

La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…

December 20, 2019

De ce să nu folosești rețelele WiFi publice gratuite și ce riști dacă o faci

Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…

December 20, 2019

Atacuri de phishing şi malware, apărute în contextul celui mai nou film din seria ”Star Wars”

Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…

December 20, 2019

Cercetați de polițiști pentru furturi din genți și buzunare

Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…

December 20, 2019