VoiceVault Identity Manager permite utilizatorilor să evite să aștepte pentru a vorbi cu un reprezentant al firmei pentru a confirma identitatea, a declarat compania scrie planetbiometrics.com.
Compania a punctat că deblocarea conturilor este o povară pentru Call Center în timpul orelor normale de lucru, iar dacă blocarea se produce după orele de lucru, utilizatorii nu mai pot efectua tranzacțiile care contează la fel de repede.
„Cu VoiceVault Identity Manager, organizațiile pot să automatizeze sistemul de resetare al parolelor și deblocare al conturilor, ceea ce costă un dolar pe utilizator timp de un an în timp ce oferă securitate îmbunătățită și o eficientizare a experienței utilizatorilor. Pentru o flexibilitate maximă, vIM poate fi accesat prin intermediul unei aplicații simple de Android sau iOS sau prin apelarea unui număr de telefon special”, au declarat cei de la VoiceVault.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…