Tehnologia Voice biometrics poate reduce breșele de securitate
Într-un raport realizat de Infinity Research s-a dezvăluit că pentru sectorul financiar-bancar, costul fraudelor din acest sector va ajunge la 6,3 miliarde de dolari în 2015.
Breșele de securitate au un efect negativ uriaș pentru afaceri, producând nu numai pierderi financiare imense, dar și afaceri pierdute datorita clienților nemulțumiți care au fost puși în pericol. În economia digitală de astăzi, riscul breșelor de securitate și amenințarea hackerilor ar trebui să fie prioritatea departamentelor IT și de securitate. Odată cu îmbunătățirea virușilor trebuie să se imbunătățească și abordarea securizării informațiilor clienților scrie planetbiometrics.com.
Din păcate, prea multă lume se bazează pe parole și întrebări de securitate, iar hackerii pot accesa telefoane mobile și sisteme de securitate IVR.
Acest lucru afectează companii de toate mărimile din întreaga lume, iar asta înseamnă că autentificarea pe bază de parolă este principala vulnerabilitate pentru companii și clienții lor. Vestea bună este că informațiile biometrice pentru voce sunt o opțiune disponibilă pentru companiile care vor sa îmbunătățească autentificarea.
Informațiile voice biometrics au fost folosite cu succes de instituții financiare mari din întrega lume pentru a preveni și a stopa furtul. Voice biometric a fost folosit pentru a compara vocile persoanelor care sună la centrul de contact al băncii, ceea ce a dus la arestarea unui infractor.
Informațiile biometrice despre voce nu doar îmbunătățesc securitatea firmei, dar pot fi folosite și la îmbunătățirea interacțiunii între call center și client.