Anual, magazinele de retail au pierderi de zeci de miliarde de dolari cauzate de furturi. Numai in SUA se pierd aproximativ 60 de miliarde de dolari pe an din cauza sustragerii produselor din magazine. Un studiu realizat in 2009 arata ca un hot iese din magazin cu produse in valoare de 438 dolari, in medie, iar șansele ca acesta sa fie prins sunt doar de 1 la 48, scrie business24.ro.
De aceea, patronii magazinelor de retail din lumea întreaga nu pot ignora aceasta problema si trebuie sa își ia din timp masurile de securitate necesare pentru a-si proteja afacerile de asemenea pierderi semnificative.
Îmbunătățirea dispozitivelor de securitate si supraveghere s-a dovedit a fi extrem de eficienta in reducerea si prevenirea furturilor din magazine. Patronii ar trebui sa combine însă o serie de masuri si strategii de prevenție pentru a se asigura ca își reduc pierderile.
Printre aceste măsuri se numără: securizarea mărfurilor valoroase cu sisteme antifurt, instalarea de camere de supraveghere, instruirea corespunzătoare a angajaților, inventarierea mărfurilor din magazin și montarea de oglinzi în zonele cu vizibilitate redusă.
Un nou studiu, legat de securitatea magazinelor de retail din SUA, realizat anual de cercetători ai Universității din Florida în parteneriat cu National Retail Federation arată că pierderile pentru retail au totalizat 50,6 miliarde de dolari în 2018, de la 46,8 miliarde de dolari în anul anterior. Cu toate acestea, în total pierderile au avut o medie de 1,38% din vânzările de anul trecut, un pic mai mari decât 1,33% în 2107, dar s-a menținut în jurul a 1,4% în ultimii ani, scrie securityinfowatch.com.
Așadar, în timp ce cantitatea de dolari pierdută a crescut, procentul pierderilor a rămas în mare parte neschimbat din 2014 în ciuda creșterii oportunităților de furt.
Printre noile oportunități exploatate de hoți se numără infracțiunile cibernetice și fraudele. La cercetare au participat, la începutul anului, peste 60 de directori care se ocupă de prevenirea pierderilor și protecția bunurilor din diverse sectoare de comerț cu amănuntul. Dintre aceștia, 30% au spus că cea mai mare creștere a fraudelor se înregistrează în mediul de vânzări online, iar 22% au spus că se întâmplă pe mai multe canale de vânzări, precum cel în care comanda se face online și bunul este ridicat din magazin.
„Acestea sunt vremuri în schimbare în comerțul cu amănuntul și înseamnă schimbări în prevenirea pierderilor”, spune Richard Hollinger, profesor de criminologie al Univeristății din Florida.
„Vedem schimbări dramatice în ceea ce privește riscurile cu care se confruntă comercianții cu amănuntul, iar practicile și prioritățile de prevenire a pierderilor evoluează pentru a răspunde acestor provocări. Pe măsură ce infractorii găsesc noi modalități de a fura, echipele de prevenire a pierderilor găsesc noi modalități de a-i opri. Din ce în ce mai mult, aceasta este o luptă axată pe tehnologie”, a precizat Bob Moraca, președinte pentru prevenirea pierderilor la NRF Vice.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…