Potrivit unor declarații oficiale, Samsung plănuiește să vândă peste 13,5 milioane de acțiuni din Samsung Techwin companiei Hanwha Group, pentru suma de 596 de milioane de dolari. Conform companiei, fondurile vor fi folosite pentru investiția în afaceri noi și pentru îmbunătățirea tehnologiilor de bază, scrie Security InfoWatch.
În urma achiziției, Hanwha Group va deține 32,4% din acțiunile Samsung Techwin, fapt care va ajuta compania să fie propulsată în topul industriei de apărare din Coreea de Sud, susțin reprezentanții Hanwha.
Compania intenționează să dezvolte tehnologie de apărare de ultimă generație, proiectată de Samsung Techwin, însă nu a specificat detalii legate de industria securității și a supravegherii video.
Jon Cropley, analist de servicii de supraveghere video și securitate pentru firma IHS, spune că Samsung Techwin a crescut rapid în ultima decadă și că este al cincilea furnizor global de echipament de supraveghere video. În ciuda succesului, 2013 a fost un an dificil pentru companie, care nu a reușit să obțină o cotă de piață majoră, a explicat Cropley.
,, Samsung a spus întotdeauna că vrea să fie ori lider, ori pe locul doi pe orice piață în care se implică și nu a realizat acest lucru în domeniul supravegherii video, chiar dacă le-a crescut foarte mult cota de piață. Zvonurile unei asemenea tranzacții există de mult timp, dar dacă a fost realizată pentru a se putea concentra pe tehnologiile de bază sau că a avut o problemă cu piața de supraveghere video este un subiect de dezbatere”, a adăugat Cropley.
Deși mulți analiști susțin că o consolidare a pieței în industria supravegherii video este inevitabilă, Cropley este de părere că este încă prea devreme să spună dacă această tranzacție este un precursor pentru alte activități M&A (mergers&acquisitions) la nivel înalt.
,, Am spus de mult timă că există prea mulți furnizori de echipament de supraveghere video. Numai China are sute de furnizori, mulți dintre ei fiind companii foarte mici care produc camere. În industria supravegherii video, companiile ca Samsung sunt foarte puține și sunt distanțate. Instinctul îmi spune că acest lucru nu reprezintă o consolidare a pieței. Consolidarea va veni, dar este probabil prea devreme pentru consolidare globală”, a explicat analistul.
Din cauza faptului că prețul produselor din domeniu au scăzut anul trecut, Cropley a spus că producătorii vor fi nevoiți să concureze și în materie de alte aspecte, în afară de preț.
,, Dezvoltarea unui brand este importantă în mod special, dar și asigurarea că propui un produs de valoare care nu este vândut de competiție cu prețuri mai mici. Ar putea fi caracteristici sau servicii care nu sunt oferite de ceilalți furnizori. Mulți producători de echipament de supraveghere video se gândesc și la ce servicii ar putea să ofere, în afară de produse, însă brandul este important. Cred că atunci când companiile caută să cumpere soluții de securitate, vor să știe că ceea ce cumpără va funcționa corespunzător în eventualitatea unui incident. Acest lucru derivă din achiziția unui brand familiar”, a încheiat Cropley.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…