[simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip]
Categories: Business & Tehnologie

Pizza Hut: Informațiile cardurilor unui număr mic de clienți au fost scurse în urma unei breșe

Pizza Hut a informat clienții din SUA printr-un e-mail că informațiile cardurilor ar fi fost compromise în urma unei intruziuni.

Pizza Hut și-a informat clienții printr-un e-mail transmis sâmbătă că utilizatorii aplicației mobile ar putea fi afectați de o intruziune de securitate temporară. Dacă au folosit aplicația într-un interval de aproximativ 28 de ore cuprins între întâi octombrie dimineața și mijlocul zilei de doi octombrie pentru a comanda s-ar putea ca datele lor să fie compromise, conform qsrmagazine.com.

Pizza Hut crede că breșa a afectat mai puțin de 1% dintre vizitatori, sau aproximativ 60.000 de persoane din SUA. Compania oferă celor afectați un an de monitorizare gratuită a creditului prin intermediul unei alte companii. A fost identificat de către companie și consultanții externi în securitate informatică că numele, adresa de livrare, codul zip, adresa de e-mail și informații ale cardului (număr de cont, data de expirare și codul CVV) ale clienților au fost compromise.

Lanțul de pizzerii a declarat că colaborează cu experți în securitate din afara companiei pentru a investiga incidentul de securitate.

Unii clienți s-au plâns pe conturile de social media că două săptămâni sunt prea mult pentru a-i alerta cu privire la breșă. Marco Cova, cercetător în securitate al Lastline, spune într-o declarație că în acest interval persoanele afectate nu au știut că trebuie să își blocheze sau schimbe cardul, ceea ce înseamnă că s-au mai produs infracțiuni informatice după breșă, care au afectat cardurile clienților.

Breșa de la Pizza Hut pune o întrebare interesantă despre cât de repede o companie ar trebui să informeze clienții despre producerea ei, conform lui Lee Munson, cercetător în securitate al Comparitech. El mai spune că deși două săptămâni între producerea breșei și anunțarea clenților poate părea prea târziu pentru clienți, este de fapt un răspuns foarte rapid în comparație cu alte cazuri în care aceștia nu sunt informați deloc, conform infosecurity-magazine.com.

Javvad Malik, apărător al securității la AlienValut, a felicitat compania pentru că a detectat breșa atât de repede în comparație cu alte breșe recente.

 

 

 

Share
Publicat de
admin2

Stiri Recente

Conferința de Analiză de Risc – Ediția a V a

Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…

March 5, 2020

The Power of Video 2020

Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…

March 5, 2020

Reținuți pentru complicitate la furt și tâlhărie

La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…

December 20, 2019

De ce să nu folosești rețelele WiFi publice gratuite și ce riști dacă o faci

Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…

December 20, 2019

Atacuri de phishing şi malware, apărute în contextul celui mai nou film din seria ”Star Wars”

Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…

December 20, 2019

Cercetați de polițiști pentru furturi din genți și buzunare

Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…

December 20, 2019