HomeStiriBusiness & TehnologiePizza Hut: Informațiile cardurilor unui număr mic de clienți au fost scurse în urma unei breșe
pizza-hut-informatiile-cardurilor-unui-numar-mic-de-clienti-au-fost-scurse-in-urma-unei-brese

Pizza Hut: Informațiile cardurilor unui număr mic de clienți au fost scurse în urma unei breșe

pizza-hut-informatiile-cardurilor-unui-numar-mic-de-clienti-au-fost-scurse-in-urma-unei-bresePizza Hut a informat clienții din SUA printr-un e-mail că informațiile cardurilor ar fi fost compromise în urma unei intruziuni.

Pizza Hut și-a informat clienții printr-un e-mail transmis sâmbătă că utilizatorii aplicației mobile ar putea fi afectați de o intruziune de securitate temporară. Dacă au folosit aplicația într-un interval de aproximativ 28 de ore cuprins între întâi octombrie dimineața și mijlocul zilei de doi octombrie pentru a comanda s-ar putea ca datele lor să fie compromise, conform qsrmagazine.com.

Pizza Hut crede că breșa a afectat mai puțin de 1% dintre vizitatori, sau aproximativ 60.000 de persoane din SUA. Compania oferă celor afectați un an de monitorizare gratuită a creditului prin intermediul unei alte companii. A fost identificat de către companie și consultanții externi în securitate informatică că numele, adresa de livrare, codul zip, adresa de e-mail și informații ale cardului (număr de cont, data de expirare și codul CVV) ale clienților au fost compromise.

Lanțul de pizzerii a declarat că colaborează cu experți în securitate din afara companiei pentru a investiga incidentul de securitate.

Unii clienți s-au plâns pe conturile de social media că două săptămâni sunt prea mult pentru a-i alerta cu privire la breșă. Marco Cova, cercetător în securitate al Lastline, spune într-o declarație că în acest interval persoanele afectate nu au știut că trebuie să își blocheze sau schimbe cardul, ceea ce înseamnă că s-au mai produs infracțiuni informatice după breșă, care au afectat cardurile clienților.

Breșa de la Pizza Hut pune o întrebare interesantă despre cât de repede o companie ar trebui să informeze clienții despre producerea ei, conform lui Lee Munson, cercetător în securitate al Comparitech. El mai spune că deși două săptămâni între producerea breșei și anunțarea clenților poate părea prea târziu pentru clienți, este de fapt un răspuns foarte rapid în comparație cu alte cazuri în care aceștia nu sunt informați deloc, conform infosecurity-magazine.com.

Javvad Malik, apărător al securității la AlienValut, a felicitat compania pentru că a detectat breșa atât de repede în comparație cu alte breșe recente.

 

 

 

Share With: