HomeStiriBusiness & TehnologieO recenzie negativă a unui dispozitiv inteligent a dus la blocarea acestuia
o-recenzie-negativa-a-unui-dispozitiv-inteligent-a-dus-la-blocarea-acestuia

O recenzie negativă a unui dispozitiv inteligent a dus la blocarea acestuia

o-recenzie-negativa-a-unui-dispozitiv-inteligent-a-dus-la-blocarea-acestuiaUn cumpărător al unui dispozitiv inteligent a folosit un limbaj nepoliticos într-o recenzie negativă a produsului, iar producătorul a blocat pe moment accesul dispozitivului la serverul companiei.

Un cumpărător al unui deschizător de uși de garaj, conectat la internet, a lăsat o recenzie negativă pentru Garadget, un dispozitiv care se bazează pe tehnologia de conectivitate în cloud prin Wi-Fi, de la Particle, scrie playtech.ro.

Deși pare un produs bun, acesta nu funcționează întotdeauna cum trebuie și uneori, apar și comentarii negative. R. Martin, unul dintre cumpărătorii acestui gadget, a postat pe 1 aprilie un comentariu negativ pe forumul comunității Garadget, bazat pe experiența sa cu aplicația de iPhone care controlează dispozitivul. Acesta s-a plâns de faptul că nu poate să înregistreze în aplicație ușa, cu toate că a reinstalat aplicația și și-a repornit telefonul.

Denis Grisak, cel care a creat acest dispozitiv pentru ușa de garaj, i-a răspuns ulterior pe forum lui R. Martin. Grisak s-a arătat dispus să ofere suport tehnic clienților, chiar și într-o seară de weekend, dar acesta arată, totodată, că nu tolerează limbajul abuziv. Pe lângă acest mesaj, Grisak l-a informat pe cumpărător că i-a blocat dispozitivul, singura lui soluție fiind  acum să ceară banii înapoi de unde a cumpărat dispozitivul, și anume de la Amazon.

Ulterior, după ce mai mulţi clienţi s-au revoltat din cauza acestei măsuri, compania a reactivat produsul, dar nu şi-a cerut scuze pentru incident, relatează go4it.ro.

Grisak a declarat pentru theatlantic.com că a avut o reacție exagerată față de comportamentul nepoliticos al clientului, manifestat online.

Share With: