HomeStiriBusiness & TehnologieO cercetare prevede o creștere bruscă a pieței de sisteme inteligente de securitate pentru acasă all-in-one
o-cercetare-prevede-o-crestere-brusca-a-pietei-de-sisteme-inteligente-de-securitate-pentru-acasa-all-in-one

O cercetare prevede o creștere bruscă a pieței de sisteme inteligente de securitate pentru acasă all-in-one

o-cercetare-prevede-o-crestere-brusca-a-pietei-de-sisteme-inteligente-de-securitate-pentru-acasa-all-in-oneO firmă de cercetare din SUA prevede că piața de sisteme inteligente de securitate pentru acasă all-in-one va crește de la 26% în 2017 la 3,4 miliarde de dolari la sfârșitul lui 2018.

Cererea pentru sisteme inteligente de securitate pentru acasă all-in-one și kituri se așteaptă să crească cu 26% din 2017 la 3,4 miliarde de dolari până la sfârșitul lui 2018 și în cele din urmă să ajungă la 4,8 miliarde la sfârșitul lui 2025, conform prnewswire.com.

Stimulentele pentru casă și închiriere vor încuraja această creștere. alți factori care duc la creșterea acestei piețe sunt prețurile competitive, optimismul consumatorilor cu privire la dispozitivele pentru case inteligente și potențialele soluții pe care le pot oferi, funcțiile îmbunătățite de analiză și integrarea IoT, o mai mare ficiență a costurilor, ușurință a instalării și a folosirii față de sistemele tradiționale de securitate pentru acasă și creșterea vizibilității produselor și recunoașterii din partea consumatorilor.

Freedonia Group este o companie internațională de cercetare industrială care publică mai mult de 100 de studii anual, iar peste 90% dintre companiile industriale din topul Fortune 500 se bazează pe aceste studii, conform news.sys-con.com.

Conform studiului realizat de Freedonia, cel mai semnificativ factor care duce la adopția din partea consumatorilor sunt potențialele economisiri ale costului. Informațiile adunate de la dispozitivele IoT și monitorizate nu doar reduc riscurile, dar raduc și costurile de mentenanță, scrie securityinfowatch.com.

Un alt factor care stimulează adopția este comoditatea și prețul scăzut al produselor de tipul all-in-one, față de sistemele tradiționale. Competiția și inovația duc la producerea continuă de dispozitive ce dau o valoare mai mare prin funcțiile îmbunătățite ceea ce va continua să pună presiune pe prețurile produselor din noua generație ce vor apărea în curând.

 

 

 

Share With: