Până la publicarea noilor reguli, era ilegal ca dronele să zboare în scopuri comerciale, fără a avea un certificat din partea FAA. Noile reguli, dacă vor fi adoptate, vor permite oricărei companii să efectueze acest tip de zboruri, atât timp cât se încadrează în anumite standarde, scrie The Verge.
În mare parte, FAA nu a adăugat restricții noi, ci a încorporat dronele în cadrul legal existentent, pentru a minimiza complexitatea și costurile. Agenția susține că dronele pot salva vieți, crește economia și pot fi integrate într-un mod sigur în spațiul aerian național.
Regulile reprezintă o schimbare majoră față de ce au anticipat experții. Mai multe publicații, printre care și The Verge, a susținut că reglementările legate de drone ar putea fi ,,brutal de restrictive”. Deși există foarte multe reguli în acest nou document, nu există cerințe care să limiteze ascensiunea acestei industrii.
Cea mai mare schimbare poate fi considerat faptul că piloții comerciali vor fi considerați operatori. Aceștia ar fi nevoiți să treacă de un test FAA, care trebuie efectuat o dată la doi ani și să obțină un certificat pentru pilotarea aparatelor de zbor mici și neînarmate. Totuși, aceștia nu ar avea nevoie de multe ore de practică, așa cum li se cere piloților care vor licență pentru pilotarea avioanelor.
De asemenea, FAA propune adăugarea unei vârste minime de 17 ani pentru pilotare. Nicio persoană nu poate pilota mai mult de o dronă în același timp, iar operatorii trebuie să ofere drona agenției pentru inspectare, în caz că agenția cere acest lucru.
Dronele comerciale ar trebui să zboare mai sus de 152 de metri, doar în timpul zilei și să opereze în linia vizuală a pilotului. Cu alte cuvinte, drona de livrare a companiei Amazon rămâne o fantezie, însă dronele pot deveni aparate comune la ferme, pe situri de construcții sau în operațiuni de căutare și salvare. Regulile s-ar aplica tuturor unităților clasificate ca aparate de zbor mici, pentru care FAA a stabilit o limită de aproximativ 25 kg.
Faptul că dronele ar trebui să opereze doar în linia vizuală a pilotului a primit critici din partea startup-urilor care privesc ceea ce se întâmplă și în afara țării. ,,Regulile restricționează în sensul în care previn operațiunile făcute în afara liniei vizuale a piloților. Acesta nu este un lucru neașteaptat. FAA susține că tehnologia pentru aceste operațiuni nu este disponibilă, însă este și se folosește în siguranță în Europa”, a spus Jesse Kallman, reprezentant Airware.
Deși propunerile au fost publicate recent, agenția trebuia să accepte comentariile publice înainte de a le implementa în formal, proces care ar putea dura chiar și doi ani. De asemenea, FAA a recunoscut că nu poate monitoriza fiecare activitate a piloților de drone, însă dacă cineva încalcă regulile și este observat și înregistrat, FAA va putea acționa în instanță.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…