Una dintre idei este ca profesorii să poarte camerele care filmează mereu. Un buton va fi apăsat pentru a înregistra incidentele și a cripta imaginile salvate, scrie securitynewsdesk.com.
Din această cauză, profesorii care folosesc o cameră de purtat trebuie să pornească înregistrarea numai când suspectează că va avea loc un incident minor. În plus, aceștia știu că trebuie să anunțe înainte de orice înregistrare.
Astfel se pune accentul pe eliminarea micilor incidente din sălile de clasă, conform lui Tom Ellis, profesor care predă un curs de studiu al justiției infracțiunilor în cadul Universității Portsmouth. El spune că înregistrările pot fi arătate copiilor și pot avea un impact pozitiv fără a fi nevoie de pedepse.
Un vot realizat de TES, ce a inclus mai mult de 600 de profesori, a arătat o susținere a folosirii camerelor de purtat în sălile de clasă. Cercetarea a dezvăluit că 37,7% dintre profesori sunt în favoarea folosirii de camere de purtat în sălile de clasă și două treimi cred că tehnologia îi va ajuta să se simtă mai în siguranță în mediul de lucru.
Deși camerele de purtat sunt relativ noi în sistemul de educație din Marea Britanie, sistemele CCTV sunt deja folosite cu succes.
De exemplu, analiza video a imaginilor oferite de camerele CCTV poate fi folosită pentru a se observa dacă un anumit obiect a fost luat de la locul lui, pentru stabilirea de bariere virtuale care declanșează o alertă în cazul pătrunderii unei persoane într-o zonă cu restricții și altele.
Proiectul pilot, care se va desfasura timp de trei luni în două licee din Marea Britanie, poate schimba relația dintre profesor și elev, în sensul în care elevii sunt văzuți ca suspecți, conform lui Tom Bennett, un profesor citat de theguardian.com.
Bennett spune că există și alte metode de rezolvare a problemelor decât folosirea de camere de purtat. Un alt profesor a declarat că nu este un ofițer de poliție.
Tehnologia de purtat care întregistrează imagini video este din ce în ce mai favorizată de poliție și agentii de securitate din parcări și a început să fie folosită în școlile din SUA din 2015.
Unii profesori sunt îngrijorați de cum poate această tehnologie să afecteze relația dintre profesor și elev, iar alții au avertizat că poate duce la concepția greșită că violența în sălile de clasă este prezentă mereu.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…