Apple lucrează cu un producător olandez de cipuri care se specializează pe astfel de tehnologii însă eforturile ar putea fi în zadar. Şi Samsung, şi Google au integrat mijloace de plată similare dar fără succes. Dacă în Japonia, telefonul a înlocuit în mare parte portofelul, în Europa şi America, consumatorii sunt încă reticenţi, transmite Digi24.
Însă, prin magazinul de aplicaţii, Apple are datele bancare a 800 de milioane de utilizatori, aspect care i-ar câştiga puncte la credibilitate. Însă infrastructura rămâne o problemă. Tocmai pentru că numărul consumatorilor deschisi să plătească cu telefonul e încă mic, sunt foarte puţine magazine şi restaurante care şi-au montat POS-uri.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…