Industria alarmelor condamna vanzatorii escroci
Industria alarmelor a început să condamne tacticile vânzătorilor care induc în eroare clienții prin vânzarea de produse necorespunzătoare.
Pentru o perioadă îndelungată, tacticile vânzătorilor ,,care trântesc portbagajul”, după cum sunt descriși în industrie, au constat în inducerea în eroare a clienților prin convingerea acestora asupra necesității schimbării furnizorului de monitorizare sau a actualizărilor inutile de echipament, scrie Security InfoWatch.
Totuși, industria alarmelor a început să lupte împotriva acestora: ,,Lucrul principal pe care vrem să îl facem ca industrie este să cultivăm clienții. Cred că dacă aceștia sunt conștienți că atunci când cineva le bate la ușă, este foarte posibil să nu fie ceea ce pretinde, însă dacă pun întrebările potrivite, nu vor mai fi înșelați și acest lucru va ajuta la încetarea acestor activități”, a declarat David Bleisch, reprezentant ADT, companie care condamnă aceste practici.
Potrivit acestuia, compania are dovezi că eforturile sale de a cultiva clienții au avut succes și că au primit rapoarte de la mai mulți oamenii care au putut să își dea seama când sunt înșelați. Recent, ADT a anunțat că intenționează să ofere un premiu de 25.000 de dolari persoanei care poate oferi dovezi că o companie își învață vânzătorii să înșele prin practicile lor.
,, Am primit câteva informații interesante, precum casete video pe care încă le evaluăm. Aș spune că programul a avut succes, atât din punct de vedere al informării clienților cât și al acordării unui interes mai mare asupra subiectului. Programul a început acum un an și ne gândim dacă vom continua în același mod sau vom face ceva diferit anul următor”, a explicat Bleisch.
Anul trecut, ADT a avut două cazuri în care anumite companii au pretins că sunt parteneri ai firmei sau că echipamentele clienților ADT au nevoie de actualizări. Bleisch a explicat că una dintre cele mai comune practici folosite de escroci este să mintă despre parteneriatul cu o companie mare, dar și să susțină că ADT a falimentat și că firma respectivă a preluat compania.
Scopul principal al acestei campanii este educarea autorităților în legătură cu importanța acestei probleme, în așa fel încât unii escroci să fie condamnați pentru aceste practici, a explicat reprezentatul ADT.