În ultima perioadă au apărut discuții legate de intimitatea consumatorului, în special al utilizatorilor de tehnologie smart home. Grupurile de consumatori au început să plănuiască măsuri care să împiedice producerea pe viitor ale unor incidente precum cele în care camerele Nest au fost accesate de hackeri. Deși au existat multe cereri adresate producătorilor prin care se cere întărirea securității digitale, puțini au implementat măsuri adecvate. În schimb, cei care militează pentru confidențialitatea utilizatorilor au trecut la altă tactică: să-i facă de rușine pe cei care vând dispozitive nesigure, scrie digitaltrends.com.
Unsprezece grupuri diferite de consumatori, inclusiv Mozilla Foundation, Center for Democracy and Technology și The Internet Society au postat, pe 12februarie, o scrisoare deschisă, care se adresează magazinelor. Titlul scrisorii menționează cererea consumatorilor de a avea produse care îndeplinesc standardele minime de securitate cu ocazia Zilei Îndrăgostiților.
Patru companii au fost numite în scrisoare: Amazon, Target, Walmart și Best Buy. Scrisoarea atrage atenția asupra faptului că noile produse conectate trebuie să respecte măcar standardele minime de securitate și confidențialitate pentru a nu pierde încrederea clienților în această piață, deși ar trebui să respecte standarde înalte de securitate. Scrisoarea subliniază cinci criterii care fac ca un dispozitiv să fie suficient de sigur: criptarea comunicațiilor, actualizări de securitate, parole puternice, administrarea vulnerabilităților și practici de confidențialitate.
Piața dispozitivelor conectate explodează cu potențial. veniturile anuale ar putea depăși 470 de miliarde de dolari până în 2020, conform firmei de cercetare Bain. Între timp, se așteaptă ca investițiile în dispozitivele conectate industriale să ajungă la 60 de trilioane de dolari în următorii 15 ani, scrie visioncritical.com.
Nu pare să existe o limită a imaginație cu privire la dispozitivele conectate și multe companii fac acest pas de a intra pe această piață. Cu toate acestea, multe companii care produc dispozitive conectate pentru consumatori le fac fără a înțelege pe deplin atitudinile și viziunile consumatorilor.
Scopul nu este de a crea ceva care este doar nou. Companiile trebuie să gândească pe termen lung și să rezolve problemele reale.
Reacțiile și comentariile consumatorilor pot ajuta creare unor produse cu adevărat inovative. Astfel, companiile sunt sfătuite să lanseze produse folositoare care sunt cu adevărat inteligente, să îmbunătățească produsele existente și să realizeze campanii de informare a clienților, pe baza valorii adăugate de produs în viața consumatorului.
Joel Hruska, precizează într-un articol că una dintre cele mai mari probleme a dispozitivelor conectate este că acestea nu sunt suficient de folositoare încât să justifice faptul că au un preț mare și mari probleme de securitate.
Un studiu al Accenture a descoperit că 18% dintre cei care adoptă dispozitive IoT nu le mai folosesc din cauza îngrijorărilor de securitate. Așa că producătorii de astfel de dispozitive trebuie să detecteze potențialele probleme și să le remedieze înainte ca să fie luată în calcul ideea de a abandona produsul. Asta poate fi făcut printr-o comunicare continuă cu clienții despre ceea ce le place și displace și ceea ce lipsește.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…