Conform Google, echipa spider.io a construit, în ultimii trei ani, ,, o operațiune de combatere a fraudei publicitare de clasă mondială”, pe care motorul de căutare intenționează să îl integreze în produsele sale, relatează Security Week.
,, Prin includerea expertizei în combaterea fraudei a spider.io în produsele noastre, putem crește eforturile pentru a înlătura factorii negativi și să îmbunătățim întregul ecosistem digital”, a scris Neal Mohan, vice-președinte Google DoubleClick, într-o postare în care a anunțat achiziția.
Termenii achiziției nu au fost dezvăluiți. Tot în această lună, Google a preluat start-up-ul de securitate SlickLogin, specializat în tehnologii de securitate.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…