Elicopterulsemi-autonom K-MAX și-a demonstrat pe parcursul anilor eficiența și capacitatea de a funcționa aproape perfect în orice mediu. Timp de trei ani, între 2011 și 2014, acesta a fost utilizat pentru a transporta milioane de tone de materiale consumabile către majoritatea bazelor americane din Afganistan. Ulterior a ajutat la stingerea unor focuri, iar acum creatorii săi au reușit să-l folosească în cadrul simulărilor unor operațiuni de salvare, scrie Playtech.ro
Fiind semi-autonom, K-MAX nu necesită prezența unui pilot la bord, acesta fiind controlat de la sol. În cadrul simulării, un mesaj de urgență a fost trimis de un rănit fiind necesară trimiterea unui echipaj de salvare. În loc de echipaj, însă, a fost trimis un elicopter K-MAX. Rănitul s-a fixat pe o banchetă din exteriorul elicopterului cu ajutorul unor centuri de siguranță și a fost evacuat foarte rapid.
K-MAX este, mai exact, un sincropter, având două două rotoare alăturate care se rotesc în sens contrar și care sunt sincronizate pentru a nu se izbi unul de celălalt. Datorită acestei tehnologii, K-MAX nu are nevoie de o elice pe spate. Cu toate acestea, o misiune de salvare efectuată cu un K-MAX fără o persoană la bord ar funcționa doar dacă cel care trebuie salvat este capabil de se fixa singur pe margine elicopterului sau are alte persoane alături care pot face acest lucru.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…