[simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip]
Categories: Business & Tehnologie

De ce pierderea datelor din companii afectează şi clienţii

Indiferent de cauză, pierderea datelor îi afectează pe toţi cei implicaţi: companii, angajaţişi clienţi. Potrivit unui studiu B2B International, informaţiile clienţilor, precum şi datele financiare ale companiei, sunt cel mai frecvent pierdute de firme, în 36% din cazuri. Pe locul doi în clasament se află informaţiile despre angajaţi, care sunt pierdute în 31% din cazuri.

Cauzele pentru aceste scurgeri de informaţii pot fi atât externe, cât şi interne. 35% dintre specialiştii IT au confirmat că firmele lor s-au confruntat cu pierderea datelor din cauza unei infecţii malware – cea mai frecventă ameninţare externă. Cele mai des întâlnite cauze sunt atacurile prin intermediul e-mail-ului (21%) şi acţiunile de phishing (17%). În ceea ce priveşte ameninţările interne, pierderea informaţiilor importante este cel mai adesea cauzată de vulnerabilităţile software-urilor (25%) utilizate de companie, pe care infractorii cibernetici le exploatează pentru a infecta computerele atacate.

Majoritatea scurgerilor de informaţii au fost de pe dispozitivele mobile, 23% dintre respondenţiidentificând astfel de pierderi, iar 15% au menţionat că furtul dispozitivelor mobile a dus la compromiterea datelor. În 13% dintre cazuri, informaţiile ajung pe mâini greşite din cauza neglijenţei, cum ar fi trimiterea mesajelor la o adresă de e-mail greşită.

„Varietatea de ameninţări cibernetice care cauzează pierderile de date ilustrează cât este de important ca fiecare companie să conştientizeze necesitatea de a utiliza o soluţie de securitate structurată pe mai multe nivele”, a explicat Petr Merkulov, Chief Product Officer în cadrul Kaspersky Lab. „O soluţie de securitate eficientă pentru companii trebuie să asigure protecţie atât împotriva ameninţărilor externe, cât şi împotriva ameninţărilor interne, folosind instrumentele potrivite: tehnologii anti-malware, politici de securitate ale companiei, metode de prevenire a scurgerilor de informaţii, instrumente de control şi multe alte funcţii. Toate aceste măsuri de securitate se regăsesc în soluţiile de securitate Kaspersky Lab pentru companii”, a completat Petr Merkulov.

Soluţia Kaspersky Endpoint Security for Business a fost construită plecând de la nevoile companiilor mici şi mijlocii şi dispune de tehnologii cu protecţie premium, fără a fi nevoie de un buget mai mare sau de resurse umane suplimentare pentru a le gestiona. Mai mult la Kaspersky.

Share
Publicat de
admin2

Stiri Recente

Conferința de Analiză de Risc – Ediția a V a

Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…

March 5, 2020

The Power of Video 2020

Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…

March 5, 2020

Reținuți pentru complicitate la furt și tâlhărie

La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…

December 20, 2019

De ce să nu folosești rețelele WiFi publice gratuite și ce riști dacă o faci

Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…

December 20, 2019

Atacuri de phishing şi malware, apărute în contextul celui mai nou film din seria ”Star Wars”

Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…

December 20, 2019

Cercetați de polițiști pentru furturi din genți și buzunare

Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…

December 20, 2019