[simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip]
Categories: Business & Tehnologie

De ce piața de securitate are nevoie de inovare continuă

Indiferent de piață, companiile care produc articole de joasă calitate care imită cele mai avansate tehnologii sunt o provocare pentru ceilalți producători.

Ca rezultat al acestei avalanșe de produse, imposibilitatea de a face o distincție între produse crează un mediu în care prețul de multe ori devine singurul factor de diferențiere, scrie sourcesecurity.com.

Pe piața de supraveghere video și securitate, această avalanșă de produse a devenit o problemă în ultimii ani. În special în cazul supravegherii video și a altor soluții de securitate video. Competiția globală, utilizarea de resurse externe și exportul s-au combinat, punând producătorii de produse de înaltă calitate în situația de a compensa costurile asociate cu inovația tehnologiei. Asta face dificilă competiția pentru dezvoltatorii și producătorii de tehnologii de ultimă generație. Ei trebuie să concureze cu furnizorii de dispozitive care au un preț mic și care au inundat piața de supraveghere video.

Pentru a restabili o diferență între branduri, producătorii de dispozitive din industria de securitate trebuie să se bazeze pe inovație. Dacă nu dezvolți în continuare noi tehnologii și soluții, vei concura doar la preț. Și cum alți producători produc camere și DVR-uri cu costuri modeste, prețurile de pe piață în general scad pentru a rămâne competitive, în special în cazul licitațiilor. Prețurile reduse  înseamnă profituri mici și în mod specific împiedică inovarea.

În piața de securitate IT fuziunile și achizițiile continuă, dar acestea nu sunt neapărat un semn de consolidare, scrie Martin Kuppinger, citat de computerweekly.com.

El spune că mai este loc de inovare, în cazul pieței de securitate IT.

”Consolidarea pieței este marcată de patru factori: maturitatea pieței, inovație limitată, presiune economică și bariere mari de intrare. Nici unul dintre acești factori nu se aplică pieței de securitate IT.

Există mai multe segmente de piață mature, dar sunt și multe zone inovative ca informații de securitate în timp real, securitate cognitivă sau analiza comportamentului utilizatorului.

Rata de inovare este mare, condusă în special de numărul în creștere de atacuri cibernetice și a regulilor care o îngrădesc.

Mereu au fost presiuni economice în acest sector datorită restricționării bugetelor, dar niciodată cheltuielile în securitatea IT nu au fost la fel de mari ca acum.

Bariera de intrare în piață este încă relativ mică, cum este de obicei în cazul afacerilor cu software,” precizează Martin Kuppinger.

 

 

 

Share
Publicat de
admin2

Stiri Recente

Conferința de Analiză de Risc – Ediția a V a

Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…

March 5, 2020

The Power of Video 2020

Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…

March 5, 2020

Reținuți pentru complicitate la furt și tâlhărie

La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…

December 20, 2019

De ce să nu folosești rețelele WiFi publice gratuite și ce riști dacă o faci

Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…

December 20, 2019

Atacuri de phishing şi malware, apărute în contextul celui mai nou film din seria ”Star Wars”

Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…

December 20, 2019

Cercetați de polițiști pentru furturi din genți și buzunare

Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…

December 20, 2019