Cum va evolua pe viitor piața de produse pentru securitate fizică
Un raport anual arată care sunt problemele majore cu care se pot confrunta furnizorii de produse de securitate la nivel global și cum va evolua aceasta pe viitor.
Memoori, o firmă de cercetare în domeniul clădirilor inteligente a emis un raport anual cu privire la piața de produse de securitate fizică. Valoarea totală a produselor de securitate fizică în momentul ieșirii din fabricație a ajuns în 2017 la 29,2 miliarde de dolari, cu 5% mai mult decât în 2016. Aceasta este o scădere față de vârful atins în 2014, dar a crescut în ultimii doi ani. În ultimii opt ani piața a crescut cu o rată anuală de creștere compusă de 6,41% și compania prevede că va ajunge la 41,27 de miliarde în 2022 cu o rată anuală de creștere compusă de 7,2%.
Control accesul și-a menținut rata medie de creștere de aproximativ 7% în ultimii trei ani și reprezintă 23% din piața de produse de securitate fizică.
Memoori susține că acest raport cuprinde informații legate de principalii factori responsabili de creșterea pieței și susține că piața poate crește din nou ca în perioada 2010-2014. Cu toate acestea, există probleme care vor schimba semnificativ structura afecerilor în următorii cinci ani. În prezent majoritatea companiilor sunt interesate să găsească un mod de a funcționa profitabil. Distanța dintre marii producători și furnizorii mai mici crește de la an la an.
Piața de control acces crește datorită adopției crescute de sisteme IP, îmbunătățirilor aduse cititoarelor biometrice, administrării identității și sistemelor de închidere fără fir, scrie securityinfowatch.com.
Piața sistemelor de alarmare a intruziunilor reprezintă 22% din piața de sisteme de securitate fizice. Această piață a atins de mult apogeul, dar folosirea în creștere a radarului și camerelor cu termoviziune a contribuit la o creștere cu 2,5% în acest an.
Produsele pentru supravegherea video reprezintă 54,5% din piața de produse de securitate fizică. Aceasta a crescut cu 5,9% față de 2016. Această creștere pare dezamăgitoare în comparație cu ultimii cinci ani care au dus la o creștere în medie de 9,7%. Cu toate acestea, a fost o ușurare pentru mulți furnizori care au crezut că în 2017 va fi un an dificil dacă scăderea drastică a prețurilor la camerele video va continua.
Conform Memoori, companiile mari ca Axis Communications, Avigilon, Bosch, Panasonic și Hanwha sunt bine poziționate pentru a-și păstra cota de piață. Cu toate acestea, pentru a continua creșterea, trebuie să investească mai mult în produse inovative.