Duminică după-amiaza, camerele de securitate ale Arlo au fost afectate de o pană a serviciului cloud. Problema a fost cauzată de „erori de logare intermitente”. Cu toate acestea, mulți utilizatori ai camerelor Arlo nu au putut accesa imaginile înregistrate după detectarea mișcării și nici imagini live, precizează 9to5mac.com.
În luna mai, Netgear avertiza utilizatorii cu privire la o potențială amenințare după ce atacatorii au folosit date de autentificare obținute de la o companie terță pentru a accesa conturile Arlo.
În timpul opririi funcționării serviciilor cloud, unii utilizatori nici măcar nu s-au putut conecta. Pana pare să fi durat câteva ore. Nu este primul incident de acest fel care s-a produs în ultimele luni. Informațiile oferite de Downdetector sugerează că această problemă este una severă în comparație cu incidentele anterioare, care tindeau să dureze puțin sau să afecteze un număr relativ mic de clienți, precizează engadget.com.
Această pană ne reamintește că încrederea acordată camerelor de securitate care se bazează pe servicii cloud este aceeași cu cea acordată furnizorilor de servicii de internet care le susțin.
Arlo a remediat problema care a durat 3 ore și jumătate.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…