Invitaţii au avut prilejul să îi întâlnească pe reprezentanții Axis la nivel local, să asiste la o prezentare a soluțiilor și să testeze echipamentele puse la dispoziție în showroom.
Discuţia a surprins în mod particular considerații despre marile tendințe din retail, fiind identificate următoarele provocări:
– Comerț online/comerț clasic. Dacă în mediul online totul poate fi măsurat cu ușurință, în comerţul offline măsurarea poate să devină o mare provocare;
– Pierderi anuale înregistrate în condiții de sezonalitate. În 2015, în retail, pierderile generate de furturi au fost de 1.23% adică de circa 123 miliarde USD la nivel global, dintre care 48% fiind înregistrate în timpul sezonului rece;
– Realitatea augmentată nu este încă suficient de mult dezvoltată. Această tendință are capacitatea de a merge în profunzime pentru îmbunătățirea experienței cumpărătorului;
– Adopţia serviciilor în cloud este încă în stadiu incipient;
– Înregistrările video pot fi subiect pentru directivele de protecție a datelor.
Seria de produse M30
Printre echipamentele pregătite pentru integrarea în proiecte de acest fel amintim AXIS M30, o serie de camere potrivite pentru o supraveghere eficientă și accesibilă în retail. Seria este constituită din 15 modele tip dome, rezistente la acțiunile de vandalism, compacte și cu unghiuri de vizibilitate extinse, de până la 360°. Modelele dispun de senzori începând de la 1MP la 12MP, sunt ușor de instalat și pot fi montate pe pereți sau tavane.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…