HomeStiriBusiness & TehnologieAT&T ia în considerare vânzarea business-ului de securitate pentru casă
at-t-ia-in-considerare-vanzarea-business-ului-de-securitate-pentru-casa

AT&T ia în considerare vânzarea business-ului de securitate pentru casă

at-t-ia-in-considerare-vanzarea-business-ului-de-securitate-pentru-casaAT&T Inc. caută opțiuni pentru business-ul Digital Life care oferă senzori și camere de securitate pentru acasă, inclusiv vânzarea, pentru a plăti datoriile care apar în urma achiziției Time Warner Inc.

Deoarece AT&T se pregătește să plătească datoriile care urmează să apară în urma achiziției de 85,4 miliarde de dolari a Time Warner Inc., gigantul de telecomunicații explorează opțiuni pentru afacerea de securitate pentru casă, Digital Life, inclusiv vânzarea acesteia, conform Reuters, citat de thestreet.com.

Vânzarea ar însemna retragerea AT&T de pe piața de securitate pentru acasă pe care s-a lansat în 2013 cu Digital Life, un serviciu care oferă clienților senzori și camere pentru monitorizarea casei.

Dar afacerea s-a dovedit nesemnificativă în comparație cu veniturile companiei de telecomunicații. Dar serviciul se laudă cu 400.000-500.000 de clienți și vânzarea sa ar putea aduce un miliard de dolari companiei.

Deși vânzarea s-ar dovedi doar neînsemnată în reducerea datoriilor, vânzarea sa ar putea fi doar începutul unor altor vânzări, se arată într-un raport.

Digital Life oferă opțiuni ca securitate inteligentă, înregistrări video și automatizare și este disponibilă doar pe anumite piețe, una dintre ele fiind Dallas, scrie bizjournals.com.

Datoriile companiei au ajuns la 143,7 miliarde de dolari la jumătatea acestui an și va crește după achiziționarea Time Warner.

AT&T a declarat că se așteaptă ca achiziția Time Warner  să se încheie până la sfârșitul anului, scrie reuters.com.

Digital Life este disponibilă pe 80 de piețe din SUA, inclusiv orașe mari ca Chicago și New York, dar compania rivală Comcast are un serviciu numit Xfinity Home pe care l-a lansat în 2012 și care se apropie de un milion de clienți.

Luna trecută, AT&T a vândut LifeShield,  o unitate de securitate pentru acasă a DirecTV, către o firmă privată pentru o sumă de bani care nu a fost făcută publică.

Sursa care a precizat pentru Reuters că Digital Life ar putea fi vândută a cerut să rămână anonimă deoarece discuțiile sunt confidențiale.

 

 

 

Share With: