[simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip] [simple_tooltip content='SPAccess'] [/simple_tooltip]
Business & Tehnologie

Arlo întrerupe lansarea camerelor Ultra 4K după apariția unor probleme

Arlo întrerupe lansarea camerelor de securitate Ultra 4K după ce primii clienți s-au plâns de anumite probleme. Compania încearcă să rezolve problema înaintea unei lansări extinse a produsului.

Arlo a retras camera de securitate Arlo Ultra de pe Best Buy și a întârziat o lansare generală a camerei după ce a primit numeroase plângeri cu privire la performanța camerei de la primii clienți, scrie techhive.com.

Arlo Ultra este prima cameră de securitate 4K pentru acasă de la un furnizor important de dispozitive smart home. Aceasta a fost prezentată pentru prima dată în ianuarie la Consumer Electronic Show din Las Vegas. La scurt timp după aceea a fost disponibilă pe Best Buy.

Nu a durat mult și clienții au început să înregistreze plângeri legate de conectivitatea wireless, durata de viață a bateriei și abilitatea de a reda imagini 4K. Prin urmare compania a început să remedieze aceste probleme prin intermediul unor actualizări firmware emise pe 15, 20, 29 și 30 ianuarie. De asemenea, software-ul bazei la care se conectează camera a primit actualizări pe 15, 17 și 30 ianuarie.

O rezoluție mai bună înseamnă și o securitate mai bună și de aceea camerele 4K sunt căutate. De aceea, Arlo Ultra a creat mult entuziasm la CES 2019. Dar problemele apărute după lansarea produsului au generat nemulțumirea clienților, majoritatea problemelor descoperite de ei fiind legate de faptul că rezoluția imaginilor video nu ajungea la 4K, conform digitaltrends.com.

Arlo a decis să retragă camera de pe rafturile magazinelor până când problemele sunt complet rezolvate. Îmbunătățirile firmware sugerează că în principal este vorba de o problemă software decât una hardware, ceea ce e bine și rău în același timp. O problemă hardware ar putea necesita o reconstrucție completă a produsului, dar bug-urile software durează mai mult pentru a fi rezolvate.

Un purtător de cuvânt al Arlo a declarat pentru Digital Trends: „Încă puteți cumpăra Ultra în anumite magazine precum Best Buy. Cum facem cu toate produsele și cunoscând faptul că Ultra este un produs care folosește o tehnologie de top cu multe noi inovații, am făcut teste extinse înainte de configurare. Duă ce a început vânzarea către utilizatorii finali, am găsit câteva provocări legate de performanță în anumite medii ale utilizatorilor și am emis actualizări firmware pentru a rezolva aceste provocări. considerăm că am rezolvat în mare parte problema și acum vedem un răspuns pozitiv pe forumuri de la utilizatori din aceste medii.

Stiri Recente

Conferința de Analiză de Risc – Ediția a V a

Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…

March 5, 2020

The Power of Video 2020

Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…

March 5, 2020

Reținuți pentru complicitate la furt și tâlhărie

La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…

December 20, 2019

De ce să nu folosești rețelele WiFi publice gratuite și ce riști dacă o faci

Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…

December 20, 2019

Atacuri de phishing şi malware, apărute în contextul celui mai nou film din seria ”Star Wars”

Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…

December 20, 2019

Cercetați de polițiști pentru furturi din genți și buzunare

Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…

December 20, 2019