Firma spera ca generatiile viitoare ale aplicatiei vor folosi recunoasterea vocala biometrica pentru autentificarea utilizatorului, pentru a inlocui PIN-urile, scrie SmartNews.
Max Mouwen, director Internet and Mobile in cadrul ING Olanda, a declarat: “Telefonul mobil a devenit punctul de start pentru banking-ul de astazi. Deja 1,9 milioane dintre cei opt milioane de clienti ai nostri folosesc aplicatia noastra bancara in prezent. Vrem sa oferim o experienta usoara clientilor, care isi acceseaza conturile prin intermediul aplicatie noastre mobile”.
Aplicatia, Inge, foloseste software-ul de recunoastere vocala, Nina, pentru a permite clientilor sa controleze actiunile din aplicatie prin folosirea comenzilor vocale. Prin integrarea software-ului Nuance cu aplicatia, clientii pot vorbi cu acestea ca si cum ar vorbi cu o alta persoana.
Spre exemplu, utilizatorii pot solicita aplicatiei sa le comunice unde este cea mai apropiata sucursala a bancii sau pot plati pe cineva in lista lor de contacte.
Potrivit bancii, aplicatia este prima din Europa controlata prin voce. Scopul este acela de a oferi clientilor o alternativa hands-free la comenzile on-screen traditionale, folosinte pentru aplicatiile bancare.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…