Alphabet susține că un fost angajat, Anthony Levandowski, a descărcat documente de pe un server al Waymo, departamentul de mașini care se conduc singure, și a folosit aceste informații la Uber. Levandowski a plecat de la Waymo pentru a crea Otto, o companie destinată producerii de mașini care se conduc singure, care a fost mai târziu achiziționată de Uber, scrie fortune.com.
Procesul intentat de Waymo se bazează pe o serie de mișcări neconfirmate ale lui Levandowski în zilele care au precedat plecarea sa de la Alphabet în ianuarie 2016. Căutările web, descărcările de materiale și accesului unui hard disk extern au lăsat în urmă amprente digitale. Când au fost descoperite au fost cercetate atent de fostul angajator – și pe care acum le citează ca fiind importante în proces, o neobișnuită revendicare a propietății intelectoale de către Alphabet, scrie bloomberg.com.
Într-o declarație, Uber spus că procesul nu are o bază și că plănuiește să îl combată legal. „Am analizat afirmațiile Waymo și am determinat că sunt o încercare neîntemeiată de a încetini un competitor și abia așteptăm să ne apărăm în sala de judecată,” a declarat un purtător de cuvânt al Uber.
Levandowski a declarat ca mama sa este cea care i-a spus despre competiția pentru mașini fără șofer organizată de departamentul de cercetare al Pentagonului, Darpa, în 2004, conform theguardian.com.
Cu ajutorul unor ingineri de la Universitatea din California, Levandowski a construit atunci Ghostrider, o motocicletă Yamaha 90cc, care a foost modificată pentru a se conduce singură folosind senzori de mișcare, camere video și GPS. El a spus că se aștepta la rezultate mai bune pentru industria producătoare de mașini fără șofer în urma competiției, dar nici una dintre mașini nu a terminat cursa. După această încercare, Levandowski a fost recrutat de Google și a început să lucreze la cartografierea străzilor.
După un an, un prieten i-a sugerat să construiască un vehicul pentru livrat pizza pentru un show de televiziune. Cei de la Google susțineau idea, dar nu au vrut să își asocieze numele cu acest prototip deoarece se temeau că mașina ar putea crea un accident sau omorî pe cineva. Așa Levandowski a creat o altă companie numită Anthony’s Robots și în mai puțin de o lună apărea Pribot – o Toyota Prius care se conduce singură. Cu timpul, Google a achiziționat companiile Anthony’s Robots și 510 Systems ale lui Levandowski, construindu-și o divizie de mașini care se conduc singure.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…