HomeStiriBusiness & TehnologieO aplicație de recunoaștere a vocii, păcălită
recunoasterea-vocii-a-unei-banci-a-fost-pacalita-de-fratele-unui-client

O aplicație de recunoaștere a vocii, păcălită

recunoasterea-vocii-a-unei-banci-a-fost-pacalita-de-fratele-unui-clientSoftware-ul de recunoaștere a vocii folosit de banca HSBC a fost păcălit de fratele geamăn al unui client.

Un jurnalist al BBC a decoperit că sistemul de securitate de recunoaștere a vocii folosit de grupul bancar global HSBC poate fi păcălit, scrie planetbiometrics.com.

Deși cei doi nu sunt gemeni identici, fratele geamăn al jurnalistului a păcălit sistemul de recunoaștere a vocii care i-a permis accesul în cont. Banca a precizat că va dispune creșterea testării sistemului de recunoaștere a vocii.

Procesele de identificare a vocii au fost introduse pentru a ajuta la reducerea timpului necesar accesării contului. Prin repetarea frazei „vocea este parola mea”, clienții pot avea acces la informații despre cont și pot transfera bani între conturi.

Experții spuseseră că descoperirea subliniează faptul că tehnologia biometrică nu este o soluție pentru toate problemele de securitate. Alții au spus că este important să se observe că securitatea biometrică este încă superioară paroleleor.

Descoperirea ridică semne de întrebare cu privire la siguranța sistemelor de securitate biometrice folosite de bănci. HSBC a spus că sensitivitatea recunoașterii vocii va fi crescută, scrie telegraph.co.uk.

HSBC a declarat că identificarea vocii poate analiza o voce în câteva secunde, verificând peste 100 de caracteristici ale vocii și  ale comportamentului, incluzând mărimea și forma buzelor, cât de repede se vorbește și cum sunt accentuate cuvintele.

Cu toate acestea, fratele geamăn al jurnalistului a  putut accesa contul acestuia prin imitarea vocii. Sistemul folosit de HSBC a permis opt încercări pentru descoperirea amprentei vocale corecte.

 

 

 

Share With: