HomeStiriSecuritate ITCum să ne pregătim pentru o scurgere de informații neconvențională
Cum să ne pregătim pentru o scurgere de informații neconvențională

Cum să ne pregătim pentru o scurgere de informații neconvențională

Cum să ne pregătim pentru o scurgere de informații neconvenționalăÎn urma evoluției recente a atacurilor cibernetice, managerii de securitate trebuie să protejeze mai multe informații decât cele financiare și să se pregătească pentru mai multe atacuri neconvenționale.

 

Hackerii nu mai sunt motivați doar de obținerea de bani. În zilele noastre toate informațiile online sunt valoroase deoarece hackeri pot ataca o afacere pentru bani sau pur și simplu pentru a-i face rău. În acest caz clienții nu sunt o țintă, dar deseori pot fi afectați, scrie securityinfowatch.com.

Ca rezultat, orice companie care are o arhivă de clienți trebuie să fie atantă la această evoluție a atacurilor informatice când evaluează informațiile pe care le deține. Trebuie luat în considerare și tipul de breșe de securitate neconvenționale.

Una din cele mai bune măsuri pe care companiile pot să le ia este să securizeze, pe lângă informațiile cardului de credit, și informații care la prima vedere pot părea mai puțin valoroase- până și emailurile pot fi folosite împotriva unui client sau a unei organizații sau al unui client în cazul unei scurgeri de informații.

Cel mai bine, echipele de securitate IT trebuie să se asigure că segmentează toate informațiile și că șterg înformațiile vechi în ordine cronologică. De asemenea, autentificarea cu mai mulți factori și criptarea informațiilor este o altă metodă. Companiile trebuie să scape de informațiile care nu sunt necesare deoarece cresc riscurile în cazul unei breșe în securitate.

Pentru a îmbunătăți securitatea IT, angajații trebuie invățați despre protejarea informațiilor. Fiecare companie ar trebui să aibă reguli legate de organizarea informațiilor și să ofere acces la informați importante doar celor care au nevoie de ele și să se asigure că doar aceștia le pot vedea.

În cazul unei breșe de securitate, comunicarea este importantă pentru a menține încrederea clienților și pentru a atenua impactul asupra afacerii.

Share With: