Solutie de voce biometrica pentru autentificare securizata VIDEO
Tatra banka din Slovacia, parte a grupului Raiffeisen, este prima banca din Europa Centrala care ofera clientilor solutia de voce biometrica de la Nuance.
Clientii pot fi autentificati vocal, pe baza conversatiei purtate cu agentul din call center. Banca a implementat solutia de voce biometrica FreeSpeech dezvoltata de Nuance Communication pentru serviciul sau de relatii cu clientii, tehnologie care ofera o autentificare securizata si automata a identitatii clientilor in timpul conversatiei telefonice cu agentii bancii, scrie manager.ro.
Solutia de voce biometrica FreeSpeech de la Nuance Communications ofera posibilitatea autentificarii clientilor bancii prin vocea lor, facand ca intregul proces sa fie rapid, sigur si confortabil.
Atunci cand apeleaza serviciul de relatii cu clientii al Tatra banka, acestia poarta o discutie naturala de 10 pana la 15 secunde cu agentul pentru a le fi verificata identitatea dupa voce.
In timpul conversatiei, solutia de voce biometrica FreeSpeech compara vocea clientului cu amprenta vocala unica din sistemul Tatra banka si trimite apoi un mesaj agentului cand identitatea clientului a fost verificata.
Astfel, clientii nu mai sunt nevoiti sa aiba asupra lor si sa utilizeze cardul sau token-ul pentru a-si dovedi identitatea. O simpla conversatie cu un agent autentifica in siguranta clientii si permite oferirea rapida si eficienta a serviciului de care acestia au nevoie.