HomeStiriBusiness & TehnologieCaz ciudat la Ploiesti. A reclamat disparitia bunurilor din cutia de valori
cutie de valori

Caz ciudat la Ploiesti. A reclamat disparitia bunurilor din cutia de valori

cutie de valoriUn bărbat a reclamat Poliţiei că dintr-o cutie de valori pe care a închiriat-o în incinta unei sucursale Raiffeisen Bank din Ploieşti i-au dispărut bani şi bunuri a căror valoare totală este de 200.000 de euro.

Reprezentanţii Raiffeisen Bank spun că o casetă de valori se închiriază în baza unui contract, clientul primeşte cheile casetei, iar apoi banca nu mai are acces la căsuţă, transmite Mediafax.

Persoana care a reclamat că i-au dispărut bunuri şi bani din caseta de valori pe care o închiriase în incinta unei bănci din Ploieşti susţine că valoarea totală a prejudiciului este de 200.000 de euro, afirmă purtătorul de cuvânt al Poliţiei Prahova, Raluca Brezeanu.

Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliţie Judeţean Prahova, Raluca Brezeanu, a afirmat că reclamantul a sesizat Poliţia joi, în jurul orei 11.00, susţinând că a închiriat în incinta sucursalei Raiffeisen Bank din centrul Ploieştiului o casetă cu valori din care lipsesc bani şi mai multe bunuri în valoare de 200.000 de euro.

Echipaje de anchetatori s-au deplasat la sediul băncii, unde au deschis o anchetă, printre investigatori numărându-se şi şeful Serviciului Investigaţii Criminale din IPJ Prahova, Nicolae Zecheru. În jurul orei 16.00, anchetatorii au părăsit sediul băncii. În paralel, reclamantul a fost audiat la sediul Poliţiei, iar surse din rândul anchetatorilor au afirmat că acesta şi-a schimbat de mai multe ori declaraţiile cu privire la valoarea bunurilor care ar fi dispărut din caseta de valori.

Reprezentanţii Raiffeisen Bank spun că o casetă de valori se închiriază în baza unui contract, clientul primeşte cheile casetei, iar apoi banca nu mai are acces la căsuţă.

Într-un comunicat de presă transmis la solicitarea MEDIAFAX, reprezentanţii Raiffeisen Bank precizează că închirierea unei căsuţe de valori la această unitate se face pe baza unui contract între bancă şi client.

Potrivit sursei citate, după încheierea contractului clientul primeşte cele două chei ale căsuţei de valori, iar din acel moment banca nu mai are acces la acea cutie de valori.

“Cel care a închiriat căsuţa de valori este condus de un angajat Raiffeisen Bank în zona securizată cu casete de valori şi i se indică o casetă. În acel moment angajatul se retrage şi va permite în deplină confidenţialitate clientului să depună sau să retragă bunuri sau documente în căsuţa sa de valori. Clientul nu trebuie să spună ce bunuri sau ce valori sunt în căsuţa de valori, însă i se pune la dispoziţie o listă de bunuri care nu pot fi păstrate în căsuţele de valori ale băncii”, spun reprezentanţii Raiffeisen Bank.

Conform contractului, clientul poate da împuternicire prin contract pentru ca o altă persoană să aibă acces la căsuţa sa, cu toate datele de identificare cuprinse în contract.

De fiecare dată accesul clientului sau a împuternicitului în zona căsuţelor de valori se face însoţit de un angajat al băncii, după ce în prealabil se face identificarea persoanelor care solicită accesul la căsuţa de valori pe baza actelor de identitate şi a contractului existent, mai spune sursa citată.

Share With: