Kaspersky Lab, desemnat lider în clasamentul IDC MarketScape: Western European Enterprise Endpoint Security 2012
Kaspersky Lab a fost desemnat lider în cel mai recent clasament IDC MarketScape: Western Europe Enterprise Endpoint Security 2012 Vendor Analysis (doc #IS01V, martie 2013).
Potrivit IDC, principalele puncte forte ale companiei Kaspersky Lab sunt atenţia specială acordată securităţii endpoint, funcţiile de administrare foarte dezvoltate, suportul pentru toate tipurile de dispozitve endpoint, organizarea foarte bine pusă la punct care răspunde rapid la malware, varietatea abilităţilor de control al dispozitivelor şi de criptare şi strategia flexibilă de stabilire a preţurilor.
Conform raportului IDC, „Compania a livrat o creştere notabilă pe parcursul ultimului deceniu pe piaţa IMM-urilor şi a corporaţiilor,prin intermediul suitelor de soluţii de securitate endpointspecializate. Kaspersky Lab continuă să se concentreze asupra creşterii organice şi a inovaţiei, acestea fiind principalele elemente care diferenţiază compania în contextul operaţiunilor de fuziuni şi achiziţii iniţiate de alţi comercianţi de soluţii de securitate. Cea mai recentă platformă Kaspersky Endpoint Security for Business (KESB) evidenţiază capacitatea companiei de a dezvolta soluţii adaptate problemelor specifice,menţinând un echilibru între consumul de resurse ale computerului, administrare şi costuripentru această categorie de piaţă.”
„Piaţa B2B reprezintă o zonă de creştere strategică pentru dezvoltarea Kaspersky Lab“, a declarat Alexander Erofeev, Chief Marketing Officer în cadrul Kaspersky Lab. “În ianuarie 2013 am lansat noua suită de soluţii de securitate B2B,Kaspersky Endpoint Security for Business, care dispune de o combinaţie puternică de funcţii pentru protejarea datelor, eficienţă şi de un sistem de administrare impecabil, alături de abilităţile clasice antimalware care ne definesc. Este foarte important pentru noi faptul că am fost numiţi încă o dată „Lider” de o companie atât de reputată cum este IDC – de această dată, la categoria furnizorilor de soluţii de securitate endpoint pentru piaţa din Europa de Vest. Un calificativ atât de înalt ne va ajuta să ne apropiem de corporaţii, companii mici şi mijlocii, precum şi utilizatori individuali”, a explicat Erofeev.
Publicând o analiză a viabilităţii competitive a furnizorilor de pe piaţa de securitate endpoint pentru corporaţii, din Europa de Est, IDC împarte potenţialele măsuri cheie în două categorii principale: abilităţi şi strategii. Prima categorie se concentrează pe abilităţile actuale ale companiei şi ale produsului respectiv. La acest capitol, analiştii IDC evaluează eficienţa cu care furnizorul construieşte/asigură abilităţile necesare pentru a îndeplini strategia stabilită pe piaţă. A doua categorie se concentrează asupra deciziilor strategice la nivel înalt şi a ipotezelor care stau la baza ofertelor, a segmentării publicurilor şi a planurilorde abordare a pieţelor în următorii trei-cinci ani.În cadrul acestei categorii, analiştii au verificat dacă strategiile furnizorului pe diverse domenii sunt aliniate la nevoile consumatorilor pe viitor, pe o perioadă definită de timp.