Deși Apple susține că eroarea 53, apărută în urma actualizării la iOS 9, protejează clienții, mii de utilizatori se plâng că în urma apariției acestui mesaj telefonul nu mai poate fi folosit, fără ca datele de pe el să poate fi recuperate, relatează Daily Mail.
Punctul focal al problemei constă în măsurile de securitate ale senzorului de identitate Touch. În ultima sa declarație, Apple a explicat motivele de securitate din spatele acestei mișcări. „Securitatea utilizatorilor noștri este foarte importantă pentru noi, iar “Eroarea 53“ este rezultanta verificărilor destinate să protejeze clienții. Dacă sistemul iOS găsește o nepotrivire, și dacă verificările prin ID Touch, inclusiv prin Apple Pay, eșuează, atunci senzorul este dezactivat”, susține Apple, care încurajează utilizatorii cu această problemă să se adreseze Apple Support scrie evz.ro.
Orice reparație neautorizată care afectează senzorul pentru amprente implementat în butonul Home sau ecranul pot aduce moartea unui iPhone. Chiar și persoanele care au scăpat telefonul pe jos ar putea fi afectate. Deși au putut folosi dispozitivul fără probleme după ce l-au scăpat, este posibil ca de la ultima actualizare sa primească eroarea 53.
Apple este acum acuzată că nu i-ar fi informat pe utilizatori în legătură cu posibilitatea de a-și pierde telefoanele și că îi obligă să folosească doar service-urilor lor.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…