Conform lui Thom Langford, chief information security officer (CISO) al Publicis Groupe securitatea poate fi un diferențiator important, atunci când nu există o limită competitivă a produselor, scrie computerweekly.com.
„Asigură-te că organizația înțelege asta și îmbrățișează cultura de securitate prin comercializarea ei internă pentru a evoca un răspuns intern.”
Profesioniștii din securitate nu trebuie să încerce să „vândă” securitatea, dar să-i implice pe cei din afacere prin a le arăta ce înseamnă securitatea pentru ei, spune Langford.
Langford spune că implicarea oamenilor în crearea culturii de securitate este la fel de importantă ca strategia de securitate a unei organizații.
O cultură de securitate este mobilă, spune Langford, pentru că se schimbă și evoluează în timp și va susține orice strategie în orice mediu economic. Poate fi eficientă și pentru că este încorporată în toți angajații, se generează singură și încurajează oamenii să verifice împreună cu colegii pentru că numai atunci când există o cultură de securitate oamenii vor fi destul de încrezători să își întrebe colegii despre lucruri ca e-mail-urile de tip phishing, spune el.
Cel mai bun mod de a începe crearea unei astfel de culturi de securitate este interacționarea personalului de securitate într-un mod pozitiv, să încurajeze și să răsplătească oamenii care fac ceva bun din punct de vedere al securității, spune Langford.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…