Aspectele cele mai supuse riscului sunt securitatea cardurilor de credit ale clienţilor, rapoartele financiare şi documentele de HR, scrie efinance.ro.
Potrivit rezultatelor studiului, unele companii nu fac nici paşii simpli, pentru a reduce riscul, cum ar fi să se asigure că angajaţii cunosc politicile IT şi folosesc codurile de acces pentru a ridica documentele tipărite sau copiate.
– 51% dintre angajaţii care au la locul de muncă o imprimantă, un copiator sau un multifuncţional spun că au copiat, scanat, tipărit documente cu informaţii confidenţiale.
– Peste 50% au spus că cea mai mare ameninţare privind securitatea în compania lor este reprezentată de computere, în timp ce doar 6% menţionează multifuncţionalele
– Doar 13% dintre anagajaţi folosesc în mod curent o parola sau un cod, înainte de a ridica documentele tipărite sau pentru a accesa funcţia de copiere la un echipament multifuncţional
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…