Într-o serie de breșe de securitate care au avut loc în 2013 și 2014, hackerii au reușit să obțină numele, numerele de securitate socială și detalii ale conturilor clienților din bazele de date a centrelor de apel, fiind ajutați de personal care au folosit informațiile pentru a debloca telefoane, scrie BBC.
Comisia Federală pentru Comunicații a Statelor Unite ale Americii (FCC) a început să investigheze breșele din Mexic în luna mai a anului trecut, după ce a primit informații în legătură cu date care lipseau. Ulterior, AT&T a oferit informații despre breșe și din alte țări.
În urma investigațiilor, s-a ajung la concluzia că mai mulți angajați din cadrul centrelor au profitat de datele de autentificare pentru a fura informații care au fost folosite pentru a cere coduri cu care se puteau debloca telefoane furate. Informațiile respective au fost vândute hoților de telefoane.
AT&T a contactat toți clienții ale căror date au fost pierdute în timpul breșelor de securitate și a încheiat colaborarea cu companiile care operau în centrele din care s-au furat datele. Compania a precizat că a adoptat politici și proceduri mai dure pentru a se asigura că nu vor mai avea loc breșe similare.
Suma de 25 de milioane de dolari este cea mai mare amendă pe care FCC a dat-o unei companii pentru că a încălcat legi care au avut legătură cu securitatea și intimitatea datelor.
Ediția a V-a a Conferinței de analiză de risc va avea loc pe data de…
Roadshow-ul Power of Video, organizat de Milestone Systems, va demonstra diferite moduri în care conținutul…
La data de 18 decembrie., polițiștii de investigații criminale din cadrul Poliției municipiului Roman au…
Într-o lume cu abonamente la cu trafic de internet nelimitat, nu mai ai nevoie neapărat…
Cel mai recent film care continuă seria ”Star Wars” a atras atenţia atacatorilor chiar înainte…
Polițiștii ieșeni au identificat trei bărbați și o tânără, bănuiți de furturi din genți și…